Şehitlerimizin ruhları şad olsun!

"Şehadet şerbetini doğarken içmiş
Cennetlik kefenini kundakta biçmiş". 

Başımız sağ olsun Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah ölüm hepimizin her zaman yanında. 

Vazifem Kur'an'a hizmettir. Galip etmek için elimden geleni yapıyorum teyit.org ücretsizdir. 

Kur’an ve Sünnet’in ortaya koyduğu hükümler ise sabittir ve ben onlarla hem hal oldukça şuurlu hale geldim inşallah RABBİM kulunu korusun. 

Bakara suresi 170
Lokman suresi 21 
Şuara suresi 26 

Peygamber ocağında yetişen Mehmetçiğin eseri Gazze tünelleri. Canım Mehmedim emeğine yüreğine hasret ettiğim. Ben senin körpe yüreğinin esiriyim.

"Ya şehittir ya gâzi, haber veriyor Nebi
Cepheye koşar gider, düğüne gider gibi" 

Onların gözlerinde hayat bulduğum, sözlerinden güç aldığım Vatan için Allah yolunda savaşan Mücahid ruhlu Mehmetçikler dualarımdasınız her daim yanındayım ben senin Sözümüz Söz veriyorum sana Allah yolunda verilen canlarım benim babamı bulsana hocam ırzımızı namusumuzu koruyacak farkında mısın bilmiyorum hanımefendiler. 

Biz rahat ediyorsak, gezip dolaşıyor gülüp geçiyorsak günlerimizi sizlere borçluyuz Mehmetçikler dualarımdasınız. 

HAKK'I ANALIM. HAKKINIZI HELAL EDİN KENDİNİZE İYİ BAKIN RABBİM SİZLERİ KORUSUN  İNŞAALLAH. 

Sizleri yetiştiren kadınlar değil mi Analar neler doğuruyor. Vatan kutsaldır Mekke Fethedilmedi daha Kuran ve Sünnete göre hareket eden devletimiz var olsun inşallah. 

DUALARIMIZLA SİZİNLEYİZ. Şehitlerimizin ruhu şad olsun inşallah. ŞEHİT ve GAZİ Ailelerimiz sizler en kıymetlimizsiniz. 

"Şehit olmak daha hayırlıdır" Muhammed Uydurdu dediler mi dinen uygun değil mi Kuran ve Sünnete göre hareket ederiz. 

"Mükafatın en güzeli Allah katındadır" Ölüm hepimizin her zaman yanında. 
O'na emanet olun inşallah. 
Eğitimin öneminin farkındasın değil mi dinen. İlim yayma cemiyeti daima ileriye dönük. 

İLİM ehli olmadan Allah'ın yarattığı herşeyin bilgisine vakıf olamaz insan. 

Erken tanı ve tedavi yöntemleri ile ilgili devletimiz var. MUHAMMED İZİNDEYİZ. 

BAKINIZ LÜTFEN DESTEK OLUNUZ DUA İLE.

... İZM'LERİN HİÇ BİRİ GERÇEK OLMAZ SAADET GETİRMEZ ÇİÇEK ÇALMAYIN. Ama ben seni çok seviyorum. 

Gazze zulmünden sonra sırada kim var kim yok belli değil saha var izleyin bakalım zamanımız alışkanlığı. Kişi kendi hatalarını görmezden gelerek söylüyorum sana Yaradan ve yaratılanın secdeyle bütünleşir. İçimiz dışımız bir olsun inşallah. 

"Suriye çoktan bitti, Ortadoğu çok sisli
Kanı yerde kalmadı, bire karşı bin misli.. derdi Hocam Hanifi kara kara düşünüyorum #KIBRIS #GAZA 

Yunus suresi 38 
Hûd 13-35 
Nahl 103 
Muminun 5 
Secde suresi 3 
Şura suresi 24 

Seni görünce kabına sığmayan Mehmetçikler imizi, Aslanlarımızı RABBİM 
Daldan, budaktan kem gözlerden korusun inşallah. 

ELİF gibi dimdik ayaktayız Elhamdülillah.
Kula minnet eylemem. YERLİ VE MİLLİ OLANIN SAYISINI ARTTIRSIN İNŞALLAH. 

***

İYİLİK FIRSATLARI KOLLAR BACAKLAR. BİR TÜRK KAHVESİ VAR MI ACABAA HANIMEFENDİLER VARSA SÖYLEYİN. 

TER@RE BULAŞMIŞ OLABİLİR Mİ ACABA DİYE DÜŞÜNÜYORUM ÂLİM LER NE DEMEK İSTEDİĞİNİ ANLAMADIM Kİ RAHAT EDERSİNİZ DERNEKLER VAKIFLAR PARA PARADIR. PRESTİJ İÇİN VAZGEÇMEDEN DENİYOR AMA BİR GAZZE'Lİ FİLİSTİN'Lİ ÇOCUĞU DAĞLARI TAŞLARI.. 

SEV ARTIK ELBİSTANI OVA BÜYÜK ÇOK BOSTANI ÖYKÜM #TOGG MERT ELBİSTANLI 








( Şehitlerimizin Ruhları Şad Olsun başlıklı yazı Lütfiye tarafından 25.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.