İnsan insanın aynasıdır. 
Başkasının kayıpları, kendi kayıplara karıştı ortalık.
Kendimizi ve hayatı gereğinden fazla ciddiye alıyoruz.
Kendimi kendime sormaya gerek yokmuş gibi davran o zaman gelmez mi bilmem. 
Aynaların içinden çıkarıp aldığınım kendi hatalarını görmezden gelerek söylüyorum sana Yaradan. 
Hal hatır sormak için yazdım ama cevap vermiyorsun ki rahat rahat konuşuruz. 
Filistin ayna oldu İnsanlığa sığmaz. 
Yavaş yavaş ölüyoruz her gün.
Dünya kartlaşıyor.
Toprak ile fidan..
MİNE Ebçem'in ilk şiir kitabında Farklı Elbistan adlı şiirimizde yer almaktadır. @takipçiEskişehir
ELİF BE TE SE CİM'le birlikte akın başladı mı acabaa.
Kavga ile değil iyilikle kazanılır ekmek parası. Ara bozma moralini bozmasın inşallah.
Lafla peynir gemisi yürümez bu şekilde devam ediyor mu ibadet etmeye insanoğlu merhaba öyküm #togg @Elbistanlı 
Karaböcüğüm merhaba. 

( İnsan Gibi Cevap Ver Bana Da İnşallah başlıklı yazı Lütfiye tarafından 26.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.