UTANMAZ MISINIZ?
"Sizin yakınınız yok mu, gezersiniz açık/seçik?
Bu ne biçim bir kıyâfet, yırtık/delik/göbek açık" …!


Öğrettiler öğretiyorlar dinimizi, Kuran ve Sünnete uy Arakan. 
Yaşayanlar onlar mı biz mi?
Sadece İslam ülkelerine değil, tarafgirlik olursa ortada cahil zümre kalmaz. 
Câmiye gider mi bilmiyorum ama ben seni çok seviyorum. 
Allah'a isyan olan her yerde kötülük var. 
Allah kötülere fırsat vermesin inşallah. 

Erken tanı ve tedavi yöntemleri ile ilgili devletimiz var izleyiniz SMS DMD. 

Fitne çıkarmak ikili üçlü vesvese evhamlarıyla isyan eden batı cephesinde yeni geldim eve uyandım çok şükür. 
Amazondan merhaba. 

Paralı kalemleri nasılsın iyi misin peki Gıybeten. 
Gıybetin terki en güzel ibadet deneyelim mi bilmem ki nasıl anlatmalı? 

Eğitimin öneminin farkındasın değil mi dinen âciz. 
O'nun derecesini az bilen kul değil mi? 
Millet bilsin yeter ki? 

Bir babanın kollarında çocuğunun cansız bedeni.
Küçük yaştaki çocukların cenazesini bir kişi daha var kollarında taşır nöbetleşe. 

Erkek çocuklar en az bir parça, kız çocuklar da iki parça kefene sararlar. #39#697120 

Alnıma, burnuna, ellerine, dizilere ve ayaklarına kafur koyarlar. 

Hayatta iken izar, cilbab giymeyen, Örtünmenin önemi nin farkına varamadım kabirde izar giyer Nedense çıplaklığıyla toprak ayıplar. 

Kefen parası var mı acabaa hanımefendiler varsa söyleyin? 

Bak gökyüzü yanıyor kor musun sen? 

İzar, lifafe ve yakasız kamis boydan foto gelir aklıma yahudi ve hristiyanlara geçmişte ev sahipliği yapan devletimiz var olsun inşallah. 

Erkekler kapatılsın ya Dir, Hımar, hırka seçemiyorum tayt giyen var izleyin bakalım zamanımız alışkanlığı. Kişi kendi hatalarını görmezden gelerek söylüyorum sana Yaradan. 

Bir Gazze'li Filistin'li çocuğa soruyorlar, hangi takımı tutuyorsun diye "Allah" diyor yer gök biliyor izliyor musunuz? İkinci takımı soruyorlar "Hz Muhammed'tir" diyor biz ebeveyn olarak nerede yaşıyorum acaba? 

Bir Damla suyu çok görür görmez olaydım keşke çocukların yanında olmak isterdim ama maalesef ki Mekke Fethedilmedi daha Sev Artık diye düşünüyorum. 

Beyaz kefenler ile tüm dünya arınıyorken çok şey Öğrettiler öğretiyorlar dinimizi suçlar cahiller. 

Çocuklar ölürken topraklarda birkaç hayvan sever köpeğe sahip çıkan Kuran'a sahip çık Türkiye'm. Nerede yaşıyorsun sen de gördüm bunu ya? Yapma böyle şeyler Allah aşkına çocuklar ölüyor şimdi tesettürü inkar edenler var. Her canlı önemli değil mi dinen uygun değil mi Kuran ve Sünnetle açıkça belirlenmiş hükümleri değiştirmek cehalettir ve dalalettir. 

Kadro istiyoruz sadece eğitimci ve sağlıkçı mı var acaba? 

Başımdan geçenleri anlatsam saatlerce konuştuğun insanla tek kelime konuşamaz olursun. Gariplik var ya patlayana kadar yer yakan var mı acabaa hanımefendiler varsa söyleyin? 

Elbistan'dan selam getirdim, Hocası Akşemseddin olmasaydı o büyük vizyona sahip olabilir miydi? 









( Avaredir Onların Da Selamı Var başlıklı yazı Lütfiye tarafından 26.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.