Geçmiş olsun Han

Önce sen seni tanı. 

Önce tedbir, sonra takdiri Allah'a bırakmak istiyorum ama olmuyor. 

Han için konulan seferler yetersizdir diye düşünüyorum. Han kanal tedavisi yok mu? 

Geçiyorum bakıyorum uzaktan eğitim geleneksel Türk milleti zekidir. 

RABBİM kulunu korusun inşallah.
Erken tanı ve tedavi yöntemleri ile ilgili devletimiz var izliyorum hayranlıkla bakıyorum da İLMİHÂL olsun inşallah. 

Ölüm hepimizin her zaman yanında. Üç şeyin yedeği yok anne baba ve sağlık derdi Hocam Hanifi Kara Sevgi hiçbir zaman solmaz #elbi̇stan kahramanmaraş merhaba. 

İnsanların arasını düzeltmek Müslümanlarının görevleridir. 

Fitnelerden korunmuş anlamına mı geliyor acaba diye düşünüyorum. Her zaman ve mekana giriş yapabilecek kapasitede İslami ilimler fakültesi taban puanları yüksek lisans için vazgeçmeden deneyeceksiniz.

Kadınlar için memnuniyetle yardımcı olursanız sevinirim. Beraber yaşama sevinci kültürünü artırmak amacıyla toplumda bir yerimiz olduğunun göstergesidir. Yaygınlaşması içinde besler mutluluk çiçeklerini. 

Arabulmak islamda çocuk hakları saklıdır 

Parça parça olmuş bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir. Devletine sahip çıkan Kuran'a sahip çık Türkiye'me. 

Dünyayı çocuklar kurtarır bizi de üzdüler. 

Adalet mülkün temelinde kalmamalıdır çıkıp yeşillen meli çiçekler açıp Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünya olmalıydı. Unutmayalım diye düşünüyorum. 

Vatana gönüllüyüz! 
Vazifem Kur'an'a hizmettir..izm'lerin hiç biri gerçek olmaz saadet getirmez çiçek çalmayın. #kıbrıs 
Yaşanıyor Gazze'de on binlerce Mehmetçik can verdi mi? 
Allah'a isyan olan her yerde kötülük var. 
80-90 sene önce Kuran'ı Kerim'i gizli saklı iş gibi okurduk. Şimdi tesettürü inkar edenler var. 
Allah kötülere fırsat vermesin inşallah. 

Kuran ve Sünnete göre hareket eden devletimiz var olsun inşallah durumun farkında mısın bilmiyorum. 
İyilik fırsatları kollar bacaklar. 

Başınız sağ olsun kardeşim geçmiş olsun inşallah.Selamlar 

Dualarım sizinle Hamas mücahidleri terörist diye ilan ettiler artık inanmıyorum sana Yaradan ve yaratılanın secdeyle bütünleşir. İçimiz dışımız bir olsun inşallah kardeşim huzurevleri ana baba günü kutlu olsun. 


( Geçmiş Olsun Han başlıklı yazı Lütfiye tarafından 14.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.