DOLANDIRICI DOLANIYOR.! 

YouTube kanalında İsmi Azam duasını dinlerken, Sayın Cumhurbaşkanımızın sesini yapay zeka ile kullanarak Türkiye Petrolleri anonim ortaklığı ile ilgili olarak reklamı çıktı karşıma. 

Dikkatle dinledim, anlamlı sözleri var. Yatırım yapmak isteyenleri davet eden. 

İşin arka sokaklarında durum öyle değilmiş meğerse. 

Yapay zeka her geçen gün daha tehlikeli olmaya başladı. Özünü bulunca millet Fetih erken başladı. 

Türkiye Petrolleri anonim ortaklığı Web sitesine girdim, Kamuoyunu bilgilendirme yapılmıştır komutanım. Arz ederim. 

Hukuk devleti ilkesine aykırı bir şey yok ki Allah sabredenlerle beraberdir. Allah kötülere fırsat vermesin inşallah. 

Cumhurbaşkanlığına saygı koruma altında düzenlenen ve gençlere ne ikram edildiği bilinmeyen köşelerde herşey kontrol altında olsun inşallah. 

Eskişehir'de yaşayan herkesin derdiyle dertlenmeyen bizden değildir. 

Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın Türkiye Petrolleri reklamı doğru değildir. 

Erken tanı ve tedavi yöntemleri ile ilgili devletimiz var izleyiniz SMS DMD. 

Fitne çıkarmak ikili üçlü vesvese evhamlarıyla isyan eden batı cephesinde yeni geldim eve uyandım çok ŞÜKÜR  Elhamdülillah. 

Yerli ve milli olanın sayısını arttırsın inşallah. 

Dünya 5'den büyüktür diye boşa dememişler. Adalet mülkün temelinde kalmamalıdır. Unutmayalım diye düşünüyorum. 

Dolandırıcı ile telefonda konuşurken, yanımda olan ve beni uyaran ev sahibim Şadiye Ablama ve eşi Mehmet amcaya çok teşekkür ediyorum.

BİLAL BEY 
Fatih gibi ol geçir gemileri karadan 
En büyük yardımcın olsun sana Yaradan. 

Dualarım sizinle Hocam. Aklıma birden Eskişehir'de okulda çalışırken de çok sayıda mülteci ve muhacir ile yaşıyoruz selamları var. Sevgi hiçbir zaman solmaz. 



( Dolandırıcı Dolanıyor Ortalıkta Salgın Var başlıklı yazı Lütfiye tarafından 23.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.