Türkler neleri daha iyi yapar? 

Kuran ve Sünnete göre hareket eden devletimiz var olsun inşallah.

Halkı koruyan kalkan yol alır gider miş. 

Erken tanı ve tedavi yöntemleri ile ilgili devletimiz var izliyorum hayranlıkla.

Parça parça olmuş bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir. 

Fitneler arttırılsın. Yeterli değil. Konumuz mağduriyet karşısındaki rasyonel davranış olarak ne iş yapıyorsun Gıybeten. Oysa ki hiç masum değiliz. 

Gelin beraber inceleyelim baldan tatlı mı tatlı şeytanın maskarası gıybet. 
Zehirlenirsin çıngıraklı yılan gibidir. Biz bu salgına yakalandık. Oysa ki hiç masum değiliz. 

Nefsine yenik düşen ağlamaz. 

Siniklik bulaşıcıdır. 

Termik santralinin faydaları olduğu kadar zararlarıda vardır ki gerçek bilgiden doğar. 

Doğacağın coğrafyayı kimse seçemez. Kişi kendi hatalarını görmezden gelerek seçtiğinden sorumludur. 

Devletine sahip çıkan Kuran'a sahip çık Türkiye'm.

Dünyayı çocuklar kurtarır bizi de üzdüler.

Adalet mülkün temelinde kalmamalıdır. Unutmayalım diye düşünüyorum.

Dünya 5'den büyüktür diye boşa dememişler.

Bizim evimize gelen kardeşlerimizin tekrar geri dönmelerinin faydası ve zararlarıda vardır ki gerçek bilgiden doğar.
Bu dünyada mülteciyiz.
Onların güzelliklerini görebilmek önemli olan.

Taciz olmadan tecavüz olmaz
Kalemin önemi var ki ;
Doğru olan kaleme eğri yazdırma yazar
Kalem eğri yazarsa, millete mezar kazar hayırlı olsun derdi yakın zamanda kaybettiğimiz Elbistan'lı Eğitimci Şair&Yazar Hanifi Kara Hocam. 
Ashabı kehf i mağara adamı gibi dimdik ayaktayız Elhamdülillah iyi olmaya çalışıyoruz.

Riya, gösteriş meraklısı değilim. Tarikat-ı Muhammediye yani Muhammed'in Yolundayım diyerek ekliyorum.

Almanya itiraf etti uçlarını. ALLAH affetsin.
Tövbe-i Nasuh unutma beni unutama.

Kur'an da iki dini bayramımız mübarek olsun inşallah.

Eğitimin öneminin farkındasın değil mi? 

80-90 sene önce Kuran'ı Kerim'i gizli saklı iş gibi okurduk. Şimdi tesettürü inkar edenler var. 

Dilimin ucunda tek bir nükte gördüm ki rahat edersiniz dernekler vakıflar para paradır. Prestij için vazgeçmeden deniyor ama bir Gazze'li Filistin'li çocuğa yuvası gibi bakıyor musunuz? 

Allah'a isyan olan her yerde kötülük var izleyin bakalım zamanımız alışkanlığı. 

Papazın itirafı.. İzm'lerin hiç biri gerçek olmaz saadet getirmez çiçek çalmayı. 

İslamın sosyal adaleti temin eden yönü var izleyiniz SMS DMD. 

Olmuş mu? 

Allah'a emanet olun inşallah. #39 #697120 

( Türklere başlıklı yazı Lütfiye tarafından 13.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.