İyi  fakat  yaramaz çocuktu o,eskiden  sessiz ve sakinken anne-babasının  ayrılmasından sonra farklı bir kişiliğe bürünüvermişti,kimseyle konuşmaz,konuşunca da devamlı kavga eder,tüm öğretmenlerden azar işiterek disiplin kuruluna  sevkedilirdi.

Her seferinde söz verip yemin etse de sonuç hiç değişmiyor ne derslerinde başarılı  olabiliyordu ne de sosyal ilişkilerinde.

"Kopya dahisi" derlerdi arkadaşları ona bunu  demelerinin nedeni ise şuydu:

Biyoloji dersinden yazılı vardı ancak onun masasının üzerinde  notlar yazılmış küçük küçük kağıtlar duruyordu,öğretmen:
-Kaldır şunları,dedi,sınav başladı.
-Bakabilirsiniz öğretmenim,dedi,bunlar kopya değil ki.

Öğretmen  o küçücük kağıtlara  göz gezdirdikten sonra sordu,bir şey anlayamadı:
-Nedir bunlar?
-Yabancı dil kursuna gidiyorum öğretmenim dedi,Rusça öğreniyorum,günlük ezberlememiz gereken  kelimeler bunlar.
-Aferin, şu kenara çek o zaman.

Hem öğretmeninin hem de  arkadaşlarının gözlerinin içine baka baka kopya çekmişti bu şekilde.

( Kopya Dahisi başlıklı yazı berberce tarafından 10.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.