Yüz binlerce  öğrencinin meraklı bekleyişi sona ermiş,üniversite yerleştirme sonuçları  açıklanmıştı.Kimisi yüksek puan  alarak hayallerinin gerçekleşmesinden mutluluk duyarken,kimisi istediği yere yerleşememenin  hüznü içerisindeydi.

Okul müdürü öğrencileri  telefonla arayarak tebrik etti ve kazandıkları  yerleri sorup istatistik yapacaktı.Aldığı cevaplar:

"Dumlupınar  Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi tarih bölümü."
Ege Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi  edebiyat bölümü."
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi halkla ilişkiler."
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Birimler Fakültesi  işletme."
Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi matematik öğretmenliği".

Sibel ise:"Kocaeli..."der arkasını getiremez cümlesinin,müdür,heyecanlandığı için söyleyemediğini düşünür.
-Evet kızım,hukuk mu yoksa?
-Şeyy hocam,kazanamadım,evlenmeyi düşünüyorum ben.

Müdürün sesi titrer,biraz da kızmıştır:

-Bu yaşına kadar bunca emeklerin  koca eline bakmak için miydi,sana hiçbir şey öğretememişiz  demek kızım,inşallah pişman olmazsın.

( Kocaeli başlıklı yazı berberce tarafından 11.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.