Birkaç yıl evvel ünlü bir pop sanatçısının açık hava konserine gitmiştim bir yaz gecesinde-herkes gibi ben de çok severim açık hava konserini birinci ücretsiz olması, ikincisi çimenlerin üzerine uzanıp dinleyebiliyorsun-yalnız tabiki.

Patlamış mısır,dondurma,balon,kuru yemiş,soğuk su ve gazoz, peçete,çiçek,sigara ve çakmak gibi seyyar satıcıların da bayram ettikleri günler oluyor,onlar,bizden daha çok eğleniyorlar ne de olsa  o üç dört saat içerisinde bir günde kazandıklarının iki mislini kazanıyorlar.İçlerinden belki şöyle dua ediyorlardır:

"İnşallah  her gece konser olur."

Sahneden çoşturuyor ara sıra da seyircilerle  sohbet ediyordu,sonra çıkardı gene  tişörtünü beyaz atletiyle  başladı söylemeye:

"Sana değmez bu sitemler sana değmez
Kalbime bir hançer sapla vur gitsin,
Beni aldattın bunu  bile bile  kahrettin
Sana kızmıyorum,sana son sözüm,unut gitsin."

Unut demekle unutulmuyor,göz ağlasa da gönül uslanmıyor galiba aşk,acıyı seviyor.

Bir baktım ki,üç dört metre ileride eski kız arkadaşım,beni görmüyor ben onu net bir şekilde görebiliyorum,şarkıya eşlik ediyor yanında kim var hiç dikkat etmedim.

İlahi adalet işte,eden ettiğini bulur,su testisi su yolunda kırılır...
( Konser başlıklı yazı berberce tarafından 31.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.