Yüreği pır pır atıyor,heyecanından sesi titriyor ve kekeliyordu bana o müjdeli haberi verirken telefonda.Uzun zamandır haber alamamıştım ondan demek ki gönül işlerine kaptırmıştı kendini,ne kızdım ne kıskandım,bilakis çok sevindim ve mutluluklar diledim sonuçta sevdiğim insanların huzru benim de huzrum sayılırdı.

Kafede,bir arkadaş tanıştırmış onları, yani o koca aşkın ilk kıvılcımları,işsizlerin ve sevgililerin mekanı olan bu kafede başlamış.Beğenmişler birbirlerini ve o günden itibaren çıkmaya başlamışlar.

Arıyor beni telefonla:
-Nerdesin?
-Evdeyim.
-Ben de çarşıdaki o kafedeyim işin yoksa gel çay ısmarlayayım.

Çay bahane tabiki asıl mevzu dertleşmek,akıl sormak gecenin geç saatleri de olsa bizim için farksız ama bazen de anlaşamadığımız noktalar yok değil.Aşk sarhoşu işte,doğru düşünerek doğru kararlar vermesi beklenilemez,iyice kaptırmış kendini,inanmış,güvenmiş,olması gereken de bu ama bazı gerçekler de var.

Aşk sarhoşu,dereyi derya gibi görmektir.
Kendilerini Kafdağı'nda görmektir.
Bulunmaz Hint kumaşı sanmaktır birbirlerini.

Kadının üniversiteye giden kızı varmış bu yüzden kızınının okuyacağı ile taşınmak ve iman nikahı kıymasını istiyormuş yani yaptırım uygulamaya yavaş yavaş başlamış.Arkadaş ise yıllardır burada çalışıyor eşi dostu hep burada başka ile taşınmak orda iş bulmak hiç de kolay değil onun için ama kafaya koymuş bir kere:
"Seneye buradan taşınacağım."

Hem o kadına ümit veriyor hem diğer kızlarla konuşuyor iki arada bir derede kalmış durumda ne vazgeçmek istiyor ne evlenmek istiyor, tutarsızlık ve kararsızlık içinde bocalayıp duruyor.

-Ailenle konuştun mu bu meseleyi?
-Sorun çıkaracaklarını sanmıyorum,ben sevip beğendikten sonra.
-O kadının iki çocuğu var,çocuk sahibi olmak istediğini ona söyledin mi?
-Ayıp olmaz mı?
-Neden ayıp olsun canım,işin başında herşeyi konuşacaksın,hem maddi hem manevi anlamında o çocukların sorumluluklarını üstlenebilecek misin?
-Kredi ödüyorum az kaldı o bitsin birikim yapacağım.

Onun sahte aşklarını,hatalarını,yalanlarını,hovardalıklarını dinlemek istemediğim için çay davetini her seferinde çeşitli bahanelerle erteliyorum.

( Aşk Sarhoşu başlıklı yazı berberce tarafından 1.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.