Beklenen ve özlenen günler niyahet gelmiş bavulunu toplayan tatilin yolunu  tutmuştu.Pandemide sıkılan insanlar,suyun serinliğiyle rahatlıyor,ucuz otel bulmak için internette girmedikleri site kalmıyordu.
"Beş yıldızlı olsun."
"Ucuz olsun ama kaliteli olsun."
"Ha bir de denize sıfır olsun."

Karısını,sevgilisini,çoluk çocuğunu alan akın etmişti yine sahile, bir çarşamba günü saat tam onikiyi gösterirken.Kenarda köşede öpüşenler bir yanda,yüzerken sevişenler bir yanda,çıplak dolaşanlar bir yanda,fazla kilolarını şallarıyla örtenler bir  yanda,güneş kremlerini  ulu orta yerde sırtına gögsüne sürenler bir yanda,rengarenk mayoları ile defileye çıkmışcasına hava atanlar bir yanda..

Kumsalın üzerine yüzüstü yatıp güneşlenmekte olan bir  bayan,yanındaki her neyi ise:
"Aşkım,soğuk gazoz getireyim mi?"
"İstemiyorum, hayatım,biraz uzanayım."
"Akşama  bir planın var mı?
"Ne gibi?
"Yemeğe ya da başka bir yere gitmek gibi,eğlenmek gibi."
"Olabilir."

Aradan on dakika ya geçiyor ya geçmiyor:
"Sana meyve getireyim mi canım, karpuz ya da kavuna ne dersin?"

Tüm gözler kadının üzerinde,yanındaki ise durmadan şöyle diyor:
"Bu mayo sana çok yakıştı  aşkım,seni genç ve diri gösteriyor hep bunu giy olur mu?"






( Yaban Domuzu başlıklı yazı berberce tarafından 5.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.