1 #şemsiye #tekstil #üretim #celalbirsen

#şemsiye #tekstil #üretim #celalbirsen

Sayın Celal Birsen beyefendi'yi rahmetle anıyorum. İki şemsiye hediye etmişti kullandıkça hatırladığım.

Ve bir önerimi değerli üreticiler ile paylaşmak istedim. Biz hanımlar çantasının kenarına koyuverir şemsiyesini yağmurlu havalara hazırlıklıyız her daim.

Geçen gün öğle ezanı okununca, namazı kılmak için, yeni açılan  Eskişehir İl Halk  Kütüphanesinin mescidine girdim. Etek aradı gözlerim bulamadım. İşte bu sırada gözüm çantamda duran şemsiyeye ilişti. TELLİ bir mekanizma katlanıyor ne güzel, hoooppp çantaya giriveriyor. Aynı şey namaz kılmak için uzun etek içinde olsa diye düşünürken hayali projemi biraz daha büyüttüm kendimce...

Sonuç olarak diyorum ki Türkiye'min değerli tekstil üreticileri, bizlerin hayatını kolaylaştıracak bir iyilik yapsanız.

Bir set üretip, bir kombin, bir takım, bir koleksiyon yapsanız.

İçinde, Şemsiye+Uzun namaz eteği+Seccade+tesbih+bir de namaz örtmesi olan... Koyuverelim çantamızın bir köşesine olmaz mı? olur inşallah

Selamlar olsun, saygılarımla

Lütfiye Çanacık merhaba #india #ganeshchaturthi #ganeshchaturthi2019 #bangalore #pune #hyderabad #education #mumbai #delhi #pune #hyderabad #education #mumbai

( #şemsiye #tekstil #üretim #celalbirsen başlıklı yazı Lütfiye tarafından 10.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.