Uyuturum... 

Gazlı bir bebeğiniz varsa, zordur uyutmak, yalancı kokulu emzikler, akan su sesi, elektrik süpürgesi, saç kurutma makinası sesi  gibi türlü türlü uyutma deneyap'lar deneriz çok sevdiğimiz çocuklarımızın üzerinde.

Dünya Uyku Tıbbı Derneği (WASM) ve Dünya Uyku Federasyonu (WSF) tarafından, tüm dünyada düzenli olarak kutlanan  ‘’Dünya Uyku Günü’’ etkinlikler kapsamında kutlanıyor. 
Dünya Uyku Günü; uykunun önemini hatırlatmasının yanı sıra tıp, eğitim, sosyal yönler ve sürüş dâhil olmak üzere uykuyla ilişkili önemli konularda harekete geçme çağrısı niteliğindeki yıllık bir etkinlik ve sloganı ” DAHA İYİ UYKU, DAHA İYİ SAĞLIK, DAHA İYİ GEZEGEN” Dünya uyku gününüz kutlu olsun. 

İyi uykular sana... 

Şeytanın emziğiyle, yıllar yılı uyuduk
Dünya telaşıyla, zikrullah’ı unuttuk...

PEYGAMBERİMİZİN (SALLALLAHU ALEYHİ VE SELLEM) UYKU DÜZENİ VE SÜNNETİNE selâm olsun İnşa'Allah... 

Uyumayan,  uyutmayan, uyandıran, şüpheye düşürmeyen, aldanmayan, aldatmayan, şer güçlere boyun eğmeyen, hidayet, dirayet ve feraset sahibi insandır Âlim olan. 

Doğma büyüme İSTANBUL KARTAL' LIYIM. Kartal Esentepe Çanakkale Caddesi üzerinde şirin özel bir bakım ve huzurevi ismi KONAK, sevgilerimi gönderiyorum en içten sakinlerine, misafirlerine yüksek kalitede hizmet veren tertemiz bir kurum, çiçekler kokan,güller gibi açan... 

Tarihten silmek için, hepsi yapmış anlaşma
Bâtıldan yana durup, düşman ile kaynaşma...

Uyan artık! 
Yoksa ne devlet kalır ne de o çok sevdikleriniz... 



Sevgiyle kalınız. 

Lütfiye Çanacık 
( Uyuturum başlıklı yazı Lütfiye tarafından 18.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.