Çiçekler ağaçlarına güvenmiş.Böcekler toprağın sıcaklığına,güller güneşe....
 
 Polenler uçuşuyor saçlarımın arasından ,alerjisi olanlar bana yaklaşmasın bu ara.Kim söylüyorsa,kulaklarımda bir müzik yürüyorum hayvanat bahçesine doğru.Tavus kuşunun muhteşem görüntüsünü görünce makinama sarılıyorum.Acemiyim ama bir iki yardımla tutturuyorum doğru açıyı.Dişileri etkilemek için açıyormuş o muhteşem kanatlarını böyle.Biz de sebepleniyoruz bu sayede.Seyrediyorum hayranlıkla yaradanın boyadığı bu mütiş canlıyı.Dişiler bir sıra geçiyorlar pas vermeden önünden erkeğin.E biriniz baksaydınız o kadar açtı diyorum,ilgilenmiyorlar.Bir çalım bir havalar geçip gidiyorlar.Ne garip şu hayvanlar alemi deyip geçiyorum önlerinden.
 
 Denizi özlüyorum bu ara.Çağırıyor beni ama.Üzgünüm. Kulağıma çarpan dalgaları duymazdan geliyorum ',hadi meşgul etmeyin beni,çok işim var daha' diyorum.Denizin fısıltına teslim olmamak için yoğun çaba harcıyor ama sonunda bırakmış  buluyorum kendimi martı çığlıklarına.
 
 Sessizlik arıyorum fellik fellik.Hangi koltuğun altına kaçtıysan çık diyorum.Büyük bir gürültüyle sallanıyor duvarlar.Azimle aramaya devam ediyor,aradığımı değil ama,yapbozun eksik parçasını buluyorum.Hadi bunu yerleştireyim boş kalan yerinede resim tam olsun.
 
 Ruhumun dikiş izlerini okşuyorum.Acı vermiyor artık,estetiğe gerek yok,kalsın öyle deyip ,seviyorum.
 
  Ekmek kırıntılarını silkeliyorum, doyuyor kuşlar.İşte rızkını veren Allah ,görmüyormusunuz?diyorum.Onlar hala 'Allah rızkını verir 'sözünü yanlış yerde arıyorlar...
 
 Duyuyormusunuz şükreden kuşları?Zikreden otları...
 
 Hey!Giden sevgili.Bak ardına! Nasılda bitmiş bakıyor bıraktığın yerde.Tek bir bakışın yetecek kıyametler koparmaya.Hani hep büyük ya.Hani aşklar unutulmaz,vazgeçilmez ya.Yaşama sebebim diye sana bağlanmış hani.Başkasıyla sevişemem,başkasına göz ucuyla bile bakamam diyor ya.Koca bir yalan.İnanma!
Çok mu acımasız geldi?.Haksızlık ettiğimi mi düşünüyorsun?Ya da belki aşka inanmadığımı?Hangisi?Sen aldırma bana.Günün aşklarına lafım,tüketim çılgınlığında olan  ergen arkadaşlarım...Yoksa biliyorsun,ben aşkı kutsal tutarım...
 
  Çiçekten böcekten çıkmışım,farkında değilim.Ben sabahki tavus kuşunun kanatlarında kalmak istiyorum.Çocukluğum  kocaman bir kafesin önüne oturup tavus kuşunu seyrederek geçti.Herkesler kedi köpek beslerken dedemin evinde tavus kuşu vardı.Açacakta kanatlarını seyredeceğim diye beklerdim.Ama niye çok açmadığını bugün öğrendim.Yapayalnız hayvancık kime kur yapacak.Niye yorulup açsın benim için kanatlarını değil mi efendim...
 
 Hanımeliler kokularını sokaklara bırakmış,kediler köpekler ısınmaya durmuş,renk cümbüşü her yer.
 
Üç yıl olmuş....
Üç yıl olmuş...
 
Bahar gelmiş.Sahi her yıl bahar gelir değil mi?Tam üç yıl olmuş...
 
 Balıklar suyun tatlı salınımlarına güvenmiş,küçük kız annesinin sıkı sıkı tutan eline,ben de ağaçların gölgesine...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
( Üç Yıllık Bahar Bu başlıklı yazı GülşenKAZGIN tarafından 6.05.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.