Gözlerim kapalı , kahvenin kokusunu çekiyorum içime. Sıcaklık dağılıyor yüzümde. Derin bir nefes alıyorum . Karıştırıyorum dönen dünyayı görmek için. Kocaman bir çember oluşuyor. 


Fincandan dışarı yüzlerce kelebek kanat çırparak çıkıyor. Kirpiklerimin etrafında kendi çapında bir fırtına. Bir acayip tınıyla , renkli bir orkestra. 

Başımın etrafında dönüyor onlarcası . Çemberi genişletip daraltıyor renkli kanatlar. Kulağıma fısıldayıp çekiliyorlar. .Sonra , yek bir vücut oluyorlar olanca hızlarıyla ; uzaklaşıyorlar ufukta.


Yutkunuyorum. 
Kahve yakıyor boğazımı . Küçük bir çocuk fincan uçurumunda ayaklarını sallıyor boşluğa. Mırıldanıyor ince sesiyle. ‘benim güzel annem , ninniler söyle bana’
Yüzünü görüyorum yakından . Acıyla büyümüş çocuk tebessümü yerleşmiş gözlerine. Korkuyla karışık , anne özlemi hayallerinde. Kendi çizdiği anne resmine söylüyor şarkısını. Hayalindeki anneye. Hiç sahip olamayacağı anneye...

Bir o yana bir bu yana savruluyor fincan. Buz gibi bir tat var şimdi boğazımda. Ama devam yudumlamaya diyor ensemde bir melek , dokunuşuyla…


Bir yudum daha alıyorum şimdi olabildiğince acı kahvemden. Bir adam şarkı söylüyor yankılanan sesiyle. ‘Sen benim hiç sevmediğim sessizliğimsin. Sen benim hiç ısınmayan ellerimsin’
Aşk kokuyor kahve , aşk kıvranıyor çırılçıplak ruhların gezinen eleriyle.
Acı duyuyor adam . Uzaktan sevişlerin yakan kavuran özlemiyle. Satırlara döküyor , satırları öpüyor ,satırlarda uyuyakalıyor…


Dönüyor fincan masada. Savruluyor üzerime soğumuş kahve. Yüzüm gözüm , giysilerim kahve lekesiyle doluyor bir anda. Diniyor sonra bu fırtına. Bitiyor her şey. Açıyorum gözlerimi.’ Hanımefendi ,iyi misiniz ‘ diye bakan endişeli garsona cevap veriyorum.
Evet, şimdi iyiyim…

( Kahveme Düşen başlıklı yazı GülşenKAZGIN tarafından 16.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.