Ay-yıldızlı Bayrağım Ve Vatan Aşkım...




Sonsuzluğun hayallerime perde çektiği bir karanlığın da iz düşümü iken yadımdaki dünüm yanımdaki günüm ve umudumla eşleşen yarınların ikbalinde izini sürüyorum bilinmezin…

Metruk hecelerden taşar isyanım gel gör ki zalime ve iblisi.

Metruk hanelerde saklıdır ruhumun yoldaşı ah, o sebepsiz yalnızlığım ve günbegün artan itikadın gücü sömürüldüğü kadar ruhum semirendir hayallerim ve sonu gelmeyen insan sevgim elbet Yaratandan dolayı yaratılanı sevdiğim hem de ilk gün itibari ile mimlenmişken kalbim bazen münferit bazen tekil acılardan hüküm giydiğim kadar bir zindanda geçermişçesine addedilse de ömrün ben aydınlıkta saklı bir yıldızım, yılmadığım kadar depreşen iç sesimde ansızın açar ve naçar duygularım ışık saçar İlahi Aşkın seyrinde kalp gözümle yaşarım…

O minval ki ruhumu tetikleyen.

O ıstırap ki sonlanması mümkün gözükmeyen.

Ve o ihlas ki: şakıyan kuşların benekli kanatlarında hayat bulur yaşama sevincim…

Tok sesinde kaderin.

Yokluğa sunumum iken varlığım.

Yoktan var edene taptığım ve itikadın izinde saklı bir gizim ben aslında yetilerim kah suskun kah coşkulu; yetim yüreğim kah mutsuz kah umut dolu ve efkarın devindiği hasretin söndüğü sonsuzluğun kudreti ve şahikası iken yüreğimin semada saklı iken seyrüseferi…

Bir neferin adını taşarım bazen.

Sonlanan ferinde ömrün an gelir yağarım nur misali.

Göğün kırık tamburundan süzülen bir notaya denk düşerim yeri geldi mi…

Ve suskunluğum dillenir kalemin iç dökümü aslında hayatın şanıdır şerefidir şen sesinde umudun göç mevsimimden sektiğim sonsuzluğun çağrısında bir ölüp bir dirildiğim nasıl ki mazhardır sözcükler nice hikayeye nasıl ki şerefesidir sözcükler bunca şiirin nice dizesinde hayat bulur duygularım düşüncelerim kademe kademe yükselir fikrimdeki güneşi zikrime bahşeden Rabbime koşarım asla ve asla pes etmediğim kadar paslaştığım duygulardan nasiplenirim.

Rüzgarın hızında saklıyımdır bazen.

Bazen sönen ışığa tutunurum adeta aydınlık kılacağımdır gecenin zifirine.

Bazen tutuşurum odun gibi.

Odda saklı bir ferim bir nefer aşkın asaletine bandığım özlemle neşrederim ve nice nesre dönüşür haletiruhiyem.

Estiğim kadar dinerim ansızın.

Sadık olduğum kadar inancıma sabrımla şükrüme ekler de eklerim yeni günü ve yaşamın tadında saklıdır adım nasıl ki insan ismiyle müsemmadır ve gül olup açarım yıldız olup parlarım:

Azadesiyim yeni günün.

Afaki ve zaruri bir teselli babında tecelli eden her rengin ışığını taşırım ve ruhumla konarım en yükseğe yeri geldi m bedenimi yok sayar kabımdan taşarım…

Bir gölgem var ise eğer ki:

Gölge etmesin diye bana çoktan kovmuşumdur gölgemi kapımdan ve bacadan girse bile duman olur tüterim sözcük olur sellere kapılırım muradın indinde yalnızlığın közünde ve aşkın şavkında şanlı bir bayrak gibi salınırım semanın kollarında:

Vatan aşkıma binaen.

Toprağıma sapladığım sancağımdır aşkın da ilhamı ve iltimas geçen kaderin rüzgarına yenik düşerim bazen bir zerre olur çağlarım bazen sonsuzluk olur hayallerimle yaşar yaşatırım da içimdeki çocuğu.

Korundayım ateşin.

Savındayım bilinmezin.

Savrulduğum kadar da s/avunurum iç sesimi ve aşkın kırık gönyesinde sayfaya sapladığım pergelin izinde tam da merkezde yaşar yaşatırım duygularımı asla sönmemek adına kendime söz verdiğim bu ışığın indinde yıldız olup da kaydığım bilinmezin nezdinde ve mehtaba âşık bir neferim ben: ay-yıldızlı bayrağımın da koruyucusu ve müptelası iken vatan aşkımın sunumundaki haysiyetimle ve vatan sevgimle, ben vakur ve yılmaz bir askerim bir neferim ant içtiğim kadar kutsal kitabın üstüne…

 


( Ay-yıldızlı Bayrağım Ve Vatan Aşkım... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 25.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.