Bizim Adımız Türkiye...



Kirli bir nida: örüntüsü zalimin içine düşülesi Gayya kuyusu beti benzi atmış bir kere lanetli yüreklerin.

İzini sürüyorum iman gücümün.

İade-i itibar benimki ömrün ölümcül güdüsü ve şaibeli karanlık inhisarında gecenin kaynakçası evrenin ve işte duaların eşiğinde vatan topraklarının beşiğinde akla zarar bir yitim nidaların esintisinde çöreklenen hüzün ne yazık ki şehidimiz var yine.

Öfkem kabarık.

Ruhumun daraltısı.

Çınlayan kulaklarım renklerin buğrası.

Dünüm günüm ömrüm:

Türkiye’m: bahtım, tahtım, namusum, mekânım ruhumdaki yangını dindiren vatan aşkı.

Kuyruğum kayıp.

Uyruğum Türk.

Tümlenen duygularım asla da tutuklu değil nutku her bir vatan evladının rızası ve işte nöbet tutan Mehmetçik.

Acı değil açılası bir sandık, renklerin uğultusu ve dünyayı dar ettikleri zalime, iblise, vatan haini kimse düşkün nefsine.

Evimdeyim.

Yolumda.

Yatağımda huzurla.

Yatak döşek artık hicranım içime düşen ateşin koru.

Mevsim dahi şaşkın:

Yüreklere inen ivmenin közü.

Günüm yitmeden toprağımdaki kan kurumadan tek ses tek nefes:

Çünkü bizim adımız Türkiye.

Şanımız.

Şerefimiz.

Al yıldızlı bayrağımız ilelebet dalgalanacak ve asla da yere düşmeyecek yüzümüz.

Yüz görümü.

Acının kürü.

Sevdanın künyesinde yazılı isim nasıl ki mert askerin duası kabul olacak Allah katında anne yüreği acının en üst katında.

Korunan korunaklı sınırlarımız.

Sağlam da sinirlerimiz.

İçimizde tek ukde dahi kalmadan ve işte şafağın nöbetçisi yarınların müdavimi korkusuz gözü pek her vatan evladı ve her birinin adı aynı:

Mehmetçik.

Ateş düştü yine yüreklere sırf ocağımız tütsün diye.

Kutsalın izinde toprağın her milimi ve büyüyen vatan sevgisinin iz düşümü gözünü dahi kırpmadan canını veren düşmanlara yaşama vatanı ihlal etme hakkı vermeyen.

Cennetin bağrında.

Bedenleri toprağın altında.

Ruhları ise cennetin bağlarında.

Başımız dik yaşımızı içimize akıtırken.

Soluğumuzu tuttuk iyi haberler beklerken.

İnzivada değiliz izindeyiz hürriyetin bizlere bu vatanı armağan eden ulu önder Atatürk ve neferlerinin sayesinde idame ettirirken hayatlarımızı tek saniye dahi düşünmeden kadın-erkek çoluk çocuk elbet canımızı veririz mademki söz konusu vatan tek saniye dahi duraksamadan savaştığımız her cephede dünya şahit Türk’ün asaletine kuvvetine dirayetine elbet Allah’ın izniyle yolumuzdayız.

Rengimiz ak.

Rengimiz al.

Sancağımız dikili en tepeye.

Anıtkabir’de yatan Atatürk’ün izinde bu ülke bu günlere kolay erişmedi ve işte bir arada bir olmanın tadıyla adı konsun sonlanmayan cesaretimizin.

Mehmet’im sen çok yaşa.

Mehmet’im mademki canını verdin kutsal vatan toprağının uğruna huzurla uyu vatan toprağının koynunda nasıl ki cennetin yolcususun dualarımız seninle.

Hakkın ödenmez şehidim.

Allah rızası için baş koyduğumuz vatan aşkının uğruna feda olsun her bir vatan evladının canı mademki iman gücünde saklı vatan sevdası çağlarız inletiriz de yeri göğü kimseye de yar etmeyiz bu asil memleketi:

Devletim, milletim, vatanım Sen çok yaşa.


( Bizim Adımız Türkiye... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 26.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.