“Alooo!”


“……”


“Merhaba!”


“…..”


“Kim miyim? Siz kimi aramıştınız?”


“…..”


“Ha, evet; benim… Siz kimdiniz?”


“…..”


“Yok, sesinizden çıkartamadım.”


“…..”


“Evet, Sarımsaklı’daki yazlığımız Adnan beylerinkiyle aynı sitede…”


“…..”


“Evet, onlarla birlikte tekne gezintisine çıkmıştık.”


“…..”


“Orada mı tanıştık?”


“…..”


“Hikmet beyi tanıyorum elbette, arkadaşımızdır.”


“…..”


“O mu tanıştırmıştı? Hay Allah, çıkartamadım. Kusura bakmayın! Hareketli bir gündü, dikkatim dağınıktı herhal… Adınız neydi?”


“…..”


“Ha, evet, Şinasi bey…Buyrun Şinasi bey, bir şey mi söyleyecektiniz?


“…..”


“Anlayamadım! Benimle niye görüşmek istiyorsunuz ki?”


“…..”


“Kocamla mı ilgili?”


“…..”


“Kusura bakmayın! Bem sizin kim olduğunuzu bile henüz çıkartabilmiş değilim…”


“……”


“Münevver Hoşses mi dediniz? Şu ünlü şarkıcı mı?”


“…..”


“Onun kocasısınız demek? Pek severim kendisini; çıkan her cd’sini alırım…”


“…..”


“Şüphesiz öyledir beyefendiciğim… Halka malolmuş, ünlü bir şarkıcıyla evli olmanın sıkıntılarını çekiyor olmanız gayet normal.”


“…..”


“Benim eşim işinde gücünde bir iş adamı. Yok, mobilya ihracatıyla iştigal etmiyor artık. Devletten aldığı vergi iadeleriyle ilgili iftiralara maruz kaldıktan sonra son verdi o işe…”


“…..”


 “Güya ceviz yatak odası diye ihraç ettiği ürünlerin sunta parçaları olduğu açığa çıkmış da, ürünleri gönderdiğini söylediği İsviçre firması sahteymiş de… Yok, verilen yüzde yetmiş beş vergi iadesi nedeniyle büyük kar etmiş de… Yok, devletten seksen iki milyon vergi iadesi almış da…”


“.....”


 “Ya, ne demessiniz! Zerre kadar suçu yokken dört yıl hapis yattı kocacığım…”


“.....”


“Çıktı çok şükür. Alnında yazılıymış, çekti…”


“.....”


 “Ya, ne demessiniz! Bir de o döviz kaçakçılığı suçlamasıtyla yargılandı. Ama Allah’a binlerce şükür, beraatle sonuçlandı o dava…”


“.....”


“Yok, yok, o mobilya ihracatıyla ilgili yirmi üç senelik hapis kararı da yargıtaydan dönünce beraat etti! Aman efendim, yargıtaya torpil mi olurmuş? Haklı bulundu da döndürüldü…”


 “.....”


“Şekerbanktan kullandığı iddia edilen yirmi milyon dolar usulsüz kredi davası da yargıtaydan döndü elbet. Bir dört ay hapis cezası vermeye kalkıştılar, onu da mobilya davasında suçsuz yere yattığı hapislerden düşürüp yatıramadılar.”


“.....”


“Amaaan efendim, onun hakkında suçlamaların ardı arkası mı kesildi ki! Geçmişte, sahibi olduğu şirketler nedeniyle baz morfin kaçakçılığından haksız vergi iadesine kadar bir sürü iftira… Öldürülen tefeci Nesim Malki davasında ve Veli Sözdinler cinayetinde azmettirici olmakla bile suçladılar zavallı kocacığımı…”


“…..”


“Şüphesiz beyefendiciğim. İnsanın böyle adi dedikodulara adı karışmasa çok iyi olur ama, elden bir şey gelmiyor maalesef.”


“…..”


 “Şimdi mi? Şimdilerde zeytinyağı işinde artık. Ayvalık’ta mütevazi bir zeytinyağı fabrikamız var.”


“…..”


“Evet, o marka… Allah’a bin şükür, oldukça tanınıyor markamız. Televizyonlarda sürekli reklamı dönüyor, görmüşsünüzdür.”


“…..”


“ İnşallah beyefendiciğim! Siz şimdi onları bir kenara bıraksanız da, benimle kocam hakkında ne konuşmak istediğinizi söyleseniz!”


“…..”


“Münevver Hoşses hanımefendinin kocası olduğunuzu söylemiştiniz zaten…”


“…..”


“Hayır sözünüzü kesmiş değilim. Dinliyorum efendim! Siz anlatın, ben dinliyorum.”


“…..”


“Evet...”


“…..”


“Elbette...”


“…..”


“Hiç şüphe yok beyefendi...”


“…..”


“Evet, eşim bir haftalığına İsviçre’ye gitti. Zeytinyağı ihracatıyla ilgili bir bağlantı için… Evet…”


“……”


“Neee?!... Sizin karınızla birlikte mi gitmişler!?...”


“…..”


“İnanamıyorum! Karınız olacak o Münevver Hoşses kaltağına sahip çıkamadınız mı da kocacığıma musallat ettiniz!”


“…..”


“İkisini de vuracak mısınız? Ne münasebet! Vuracaksanız o kaltak katrınızı vurun! Benim kocacığımın suçu ne?”


( Alo!... başlıklı yazı AliKemal tarafından 12.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.