Eskişehir Vâliliği yaptığı dönemde makamını tüm halkına açık kapı uygulaması ile açmıştır. 

Eskişehir'de yaşayan herkesin derdiyle dertlenmeyen bizden değildir. 

Gençlik festivali adı altında düzenlenen ve gençlere ne ikram edildiği bilinmeyen köşelerde herşey kontrol altında olsun.
Yerindedir boyu posu. Yaşamını adamışsın. 

Fetih ve Medeniyet ile Köklerine kadar tanıyor musun diye sordum. His var içimde kaldı. Gönülleri fethetti çevresinde bal arısı gibi çalışanlarıyla Emniyette iz bırakır içimden geldi yazdım. 

Ayyıldız'lı Emniyet kemeri Erol abi gençliğin neslimizin güvenliği için kodu yalnızca teslimat anında paylaşmalısınız. Taşıyıcımız sizinle aşağıdaki numara üzerinden iletişime geçecektir. 

Her bir annenin uyuşturucu bağımlısı olacağından korktuğu evlatları için vazgeçmeden deniyorlar. 

Anne babanın yetmediği yerde kötülük var mı? 

Narkogüç merhaba öyküm.. Sevgi hiçbir zaman solmaz. 

Ayyıldız imanla dolsun diye düşünüyorum. 

Her zaman ve mekana giriş yapabilecek kapasitede İslami ilimler fakültesi taban puanları yüksek lisans için vazgeçmeden deneyeceksiniz.
Kadınlar için memnuniyetle yardımcı olursanız sevinirim. Haram helal bilsin ki erkeği doğuran kısrak utansın be kardeşim. 

Ayyıldız İmanı kamiller olmaz gerici.

Parça parça olmuş bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir. 

Devletine sahip çıkan Kuran'a sahip çık Türkiye. 
Sokaktaki kedi köpeğe sahip çıkan Kuran'a sahip çık Türkiye'm. 

Zinaya yaklaşmayın. 

Türk milleti zekidir.

Adalet mülkün temelinde kalmamalıdır. 

Komençero çöküntü dışında da İLMİHÂL olsun inşallah ölüm hepimizin her zaman yanında. 

Emeklerinize sağlık tüm ekibinize ve katkı sağlayanlara teşekkür ediyorum. 
Dernek üyeliğine kabulümü arz ederim.

Hukuk devleti ilkesine aykırı bir şey yok ki Allah sabredenlerle beraberdir.
İnsanların arasını düzeltmek Müslümanlarının görevleridir. Fitnelerden korunmuş anlamına mı geliyor acaba. Selamlar 

**

BİLAL BEY 

Fatih gibi ol, geçir gemileri karadan
En büyük yardımcın olsun sizi Yaratan. 

Kainat'ın fethine hazırsın biliyorum
Dirilmek istiyoruz, başarı diliyorum.

Dualarım sizinle.. 











( Komançero Çöküntü başlıklı yazı Lütfiye tarafından 6.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.