Fatih Sultan Mehmet'in Hocası Akşemseddin olmasaydı, bu kadar geniş vizyona sahip olabilir miydi?
Büyük İskender'in Hocası Aristo..

Düşünceleri en büyük mirastı öğrencilerine. Nitekim cilbabım ve ben yine çok şanslıyız, baba yarım Hocam olmasaydı kimbilir?

Şiirler ile büyüdüm, okudum, yazdım yol gösteren , rehberlik, koçluk eden insanlar var mı acabaa hanımefendiler.

Bana bıraktığı Miras o kadar değerli ki hiçbir ölçü aleti ile ölçülemez ve hiç bir kantar tartamaz.
Öyle bir emanet ki yolu uzun yükü ağır Allah'a varana kadar.

Hocam gibi görüyor, düşünüyor ama onun gibi hece hece şiir yazamıyordum bu bir gerçek.

En değerli en büyük mirası ilmi bilgisini bıraktı. Her iki dünyamı güzelleştirecek Kuran ve Sünnete göre hareket etmek ve Müslüman gibi yaşayıp ölmek istiyorum vakti gelince. 

Hocam inşallah size lâyık bir talebe olup, en büyük davamız olan İslâma Kuran'a sahip çıkacağız inşallah. 

Başımız sağ olsun. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah ölüm hepimizin her zaman yanında. 

Dualarım sizinle Hocam.. 
( Büyük Miras başlıklı yazı Lütfiye tarafından 3.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.