(18 Mayıs 1944 Kırım Türklerinin Soykırım anısına) 
TÜRKİSTAN VE PARLAMENTER DİKTATÖRLÜK
İnsanın hiç başına gelemeyecek bir şeyi anlatan pazarlamacıların kendi arasında sarfettikleri bir cümle var ki kitap gibidir. "Bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı s.. miş" 
Yıl 1914,Dünya üzerimize yığılmış, 7 kıtadan yüzbinler anadolu'yu ve asya kıtasını yemeye çalışıyor .. İşçi devrimini sanayilemiş İngiltere de beklyen koministler, köylü ihitlali ile iyi hatip Lenin önderliğinde Bolşevikler olarak 1917 de dünyayı tanıştırıyor. Her ihtilal illa başını yer. Lenin ihtilal sonrası 1922 ye kadar süren iç savaş sartlarında 1918 de  suikaste uğrar. Suilastte aldığı yaralar, kurtulmasına rağmen bu yaralar  1924 deki ölümün sebebidir. 
İç çekişmeler,iç  savaşa ragmen 30 Aralık 1922 SSCB kurulur
Kızıl Ordu nun kuruluşunu yapan Türkiye nin doğusunda. Ermenistan için faaliyet gösteren yahudi Troçki, Lenin sonrası güç çarpışmaları ile sürekli devrim gibi farklı görüşleri sebebi ile yalnızlaşır.. Sürgün ve kaçış yılları 1940 da Stalin in"Sürekli tasfiye" pragramına diğer mualiflerin yaşadığı akıbetden kurtulamaz. Meksika daki suikastte kurban olur.
Proleterya derken polit büro büroksasisini egemen olduğu SSCB nin kitlesel kurbanları arasında Türkler de vardır..17 Mayıs 1944 de vatanlarından, Almanlara yardım ettikleri, Nefsi Müdafaa Taburları kurdukları gerekçesi ile Kırım Türkleri sürgüne ugrarlar.. Stalin yönetimi bu yöntemi diğer unsurlara da1931 yılından beri zengin köylülere ve diğer milletlere de uygulamıştır..Ama kırım bir faciadır. Bir gecede önceden hazırlanan Plan dahilinde 15 ssat içerisinde bir millet yerinden yurdundan edilmiştir.. 
Tüm Kırım ın boşaltılması operasyomu gece 3 de başlamış önceden işaretli evlere asker zorla girerek meydan da halkı toplamış ve trenlere palas pandıras bir Yük eşyası gibi istifleyerek Ağırlıklı özbekistan ve federasyonun diğer bölgelerine   zor şartlarda katar katar trenlerle  gönderilmiştir. Kırım da bir soy kırım oldu.. Kırım daki mallara çökmeye çalışan slavlar mezar taşlarını, ev yapımında kullanırken mescit ve camiler talan edilmiştir.. Türksüzleştirme politikası gereği kolhozlardan işçi ler getirilmiş yerleştirilmiş ve Kırım a  göç edeceklere sahiplendirmr yapılacagı şeklinde özendirmeler  yapılmıştır..
Yöntemler, kızılordu ya Krım lı genç alınarak başka bölgelerde görevlendirilmesi, anti kominist suçlamaları ile cezalamdırmalar, kaçışa izin vererek arkadan vurarak öldürmeler, hatta unutulan bir köyün tren katarlarının hareketinden çok sonra anlaşılması ve yetişilemeyeceğinden tüm köy halkı eski bir gemiye bindirilerek, raporlamaya yetişsin diye Azak denizinde komple yok edilmiştir....Kızıl ordu yu kuran Troçki zulumlerden sürgünler den gelmiş  ve acımama kuralını ordunun kuruluş ruhuna nakşetmişti. O yüzden Kırım Zulmü bugün bile unutulmaz 
Stalin polonyalıları Almanları, Rus olup stalin karşıtlarını bu politika gereği demografik yapıları bozmaya çalışmıştır
En çok Türkistan bölgesinde Türksüzleştirme çalışmaları yapılırken mensup oldukları aşiret isimleri öne çıkartılarak Türk ismini silmeye çalışmışlardır..
1986 Galsnost sonrası Türk bölgeleri özgürleşirken demografik yapıda şehirli olup polit büro ilinrtilileri ile onların çevresinde yer alan bizim Doğu bölgesini andırır mensup oldukları aile aşiret  bağları siyaseti ve meclis üyelerini belirlemiştir..
Fetö terör örgütünün  artıkları o dönemde  ülkücü kimlikleri Özalist iş adamlarının pragmatist yaklaşımlarını da  de kullanmak sureti ile  Türk görünümlü amerikan istihbaratının karakollarını, iş alemini, eğitim dünyasını, siyaseti güdümlü hale getirerek, bugünkü parlementer diktatoryanın temellerini  atmışlardır..
Türkistan bölgesindeki Halkın Türkiye sempatisini, devşirdikleri ülkücülerle oligarklaşan yerel  yönetici ve yakınları ile  SSCB binalarının hurdalarını, ormanlarını, gemilerini fabrikalar daki alet edavatları paraya tahvil ederek güç odsğı haline gelmişlerdir..
Putin tüm bu güç odaklarının kesişim kümesidir. Fetö nün TC tarafından   tasfiyesi ile de  tüm yerelleri koltuk altına alan Putin, yeni mparatorluğun temellerini 2001 yılında atmaya başlamışdı..
TC de Alpaslam Türkeş sonrası Türk kurultayları  bütçe daraltması gerekçesi ilr  orgnizasyonlar  rafa kaldırılmış yurt içi  Erciyes  kurultayı iddiasızlaşma iddiasına bakla olmuştur..
Amerikan ve Rus menfaatlerine aykırılık gerçek parlamenter demokrasidir.
Türkistan bölgesi,bir zenginlik kaynağıdır ortadoğululaştırma  çabasına kurban verilmemelidir..
Türk Cumhuriyetlerinde Sistematik olarak
klanizm uygulaması ile Türk üst kimliği ortadan kaldırılırken, parlementer diktatörlük benzeri uygulamalar, ortadoğululaştırma projeksiyonudır. 
ORalarda genel olarak Türk olanlar köylerde bırakılıp, tarıma politbüro üyelerince mahkum edilirken,zorunlu  göçlerle 2.dünya savaşı döneminde alman lara yardım eden veya kulak diye bilinen zemgin köylü beyaz ruslar, türkistan bölgelerine yerleştirildiği yukarıda detaylıca anlatıldı.
. Şimdi seçimlerle şehirde yaşayanların politbüro kalıntıları, putin seyyaresinde Türkeş in yokluğu fırsat bilinerek Rus imparatorluğunun canlandırılmaya çalışıldığını görüyoruz..
Asıl olan TC nin politikasıdır.. Acil Türk ve mümin kimliği eşdeşliğinde örgütlenmelerin başkent dışı Türklerin ağırlığının yer aldığı bölgelerde çiftçi birliği, kültür dernekleri gibi adlar altında geç olmadan örgütlenmeler sağlamalıdır. Aksi halde gelecek günler Turan ı biraz daha öteler duruma getirecektir..
Kazakistan da yakın zamandaki olayları ve bastırılış şeklini unutmayalım
TÜRKİSTAN ORTADOĞULAŞMAYACAKTIR.
Soyuna sahip çıkmayanın soyunu kuruturlar
Kırım da soykırıma ugrayan soydaşlarımızı rahmetle anıyorum

TORUN HALİLİ
( Türkistan Ve Parlamenter Diktatörlük başlıklı yazı HALİLİ tarafından 5.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.