Kumar insan iradesinin yaralı hallerinden birisidir.. Bu yaralı hal ile sahip olduklarını bir kalemde verirken, sahip oldukları değerleri bile pazarlık konusı yaparlar. Babadan kalan bir saat, anne hatırası bir küpe, bekaret sahibi bir çocuk, hep muştulu haber, muhatabı olacagını sanan kumarbazın sermayesi dir .Ve boş umutlarıdır onu yaşatan ...

                    Eğlence gibi gözükse de kumar kötülüklerin başlangıc noktasıdır. Bağımlılık dediğimiz ve istememesine rağmen kişinin kendisinin yapmak zorunda hissettiği  bir eylem türüdür. 
                    Bulunduğu yer ve şartlara göre kumarın konusu değişir. Özgür olup olmamak ,lüks yerde bulunup bulunmamak bu eylemin varlığına etkili değildir.  Ceza evindeysen  bazen yarışan bitler olabileceği gibi tv programında cıkan sunucunun kadın mı erkek mi olacagı kazanç kapısı olması için ortaya konulur. Teknoloji geliştikçe  kumar sektörü bundan nasibini almaktadır. 
                     Böyle bir bedava kapının sahipliğini yapacak olan da hampadan geçimi kader olarak secenlerdir.  Casıno tipli kumar da  makına ve techizatların konularak makına ile girilen ve oran olarak %1 lere kodlanan kazanma ihtimalinin ve heyacanının yasandığı lüksün ve şatafatın tavan yaptığı mekanlardır.. 
                   Casinolar, öyle başa böyle tarak misali bedava sandığın yiyecek içecek ve sigara paket paraları ile tavlandığı küçük düşünceli insanlara ait damlaların, okyanus dalgalarına dönüştüğü kazanç kapılardır.. 
                     İnternet ortamında oynanan bahısler, güzel memeli kızlar ile geniş kalçalı Adnan Hocanın müriitlerini aratmayacak endamda gösterişli kızların ellleri ile tuttuğu kuponlarda azdırıcı olarak bol sıfırlı rakamlar ,hep sizi yemlemek için yapılır. Ama unutma kazanan hep kasadır.. 
                     Evlerini kaybedenler, eşlerini kaybedenler, kaybettiklerini kendilerine yediremeyip hayatlarını kaybedenler bu sektörün tek kullanımlık kurbanlarıdır.. Kurban sayısı arttıkça gelirler artar..Koca koca gelirleri olan sanatçıların bile ocaklarını söndüren bu sektörün en son kurbanı Halil Falyalı olmuştur.. Casino sahibi olmak da kapı da güvenlik de başlayan hayatta sizi kurtarmaya  yetmez bazen ...
                     Sedat PEKER  in Mayıs 2021'de yayımladığı videolarda hem Türkiye’den hem Kıbrıs’tan siyasetçilerle ilgili birçok iddiada bulunmuştu. Birçok otel işletmeciliği ve kumarhane (casino) yöneticiliği yapmış olan Falyalı, günümüzde Kıbrıs'ta beş yıldızlı Les Ambassadeurs Hotel & Casino'nun sahibiydi. Bunun yanında Fly Oil, Girne Marina, çeşitli bahis siteleri, restoranlar ve bilgi teknolojisi şirketleride vardı.. Hatta Türkiye de öldürülen Avukat Ş.M nin de bahis siteleri ile ilişkili olduğu iddia edilmektedir.Belki de irtibatlar ileride ortaya çıkacaktır.. Bir zamanlar, İstanbul polisince  Operasyonlar yapıldıgında  Falyalı nın ,Ülkeyi yılda 12 milyar dolar zarara sokan  çeteyi yönettiği saptanmıştı ..İstanbul'da 6 ayrı ofisleri olduğu tespit edilmişti. Çetenin günlük işlem hacminin ise tam 40 milyon dolar olduğu iddia edilmişdi. 
                       Halil Falyalı sadece Türkiye'nin radarında değil ABD  nin de radarına takılmışdı ..2016 yılından beri ABD'de uluslararası para aklama ve uyuşturucu trafiği suçlamasıyla aranmaktadır. Ve bu dava yüzünden KKTC'yi terk edemediği iddia edilmekteydi . 50 bin kişilik borçlu ve cd lerin olduğu söylenen dev  bilgi havuzu sahibin Halil FALYALI  elbette nufuz edeceği yere hangi şırıngayı enjekte edeceğini de biliyordu.. KKTC  basbakanı bile orada alıkoyma zorla senet imzalatma gibi suçlardan tutukluyken nasibini almış ve her hasılsa müşteki şikayettten vazgeçip ifade değiştirince salıverilmişdi. ,iddialara göre şantajcı adam dövücü otel sahibi kumarhane sahibi 700 milyar sahibinin ölümü 41 kere şarjör deliğinin dodur boşalta konu olması ile sona erdi..
 
                     Vuranların, tekne ile kaçtığı söyleniyor ve Her ne hıkmetse o aşamada  askeri veya inzibati bir helıkopter yada cok sevdiğimiz bir iha olmadan takip edilemeyen suiastçılar olay mahallınden ayrılıyorlar..
                       Tanınmayan devlet KKTC,infaz timlerinin rahatca elinin kolunu sallayarak dolaştıkları ülke olarak tanınmamamnın verdiği tüy hafifliğini sektöreöl olarak cinayet bandında yerini koruyor. Kumar geliri bütçenin %25 ağırlığını oluşturuyor. Hep ülke sevdalısı çocuklar her ne hikmetse hizmetkar 
Olarak kandırılıyor..Görüntü kirliliğine yol açan diplomatik atakları beklıyoruz.. Yaşam hakkı mutlak haklardan olup terk edilemez devredilmez vekil kullanılamaz haklardandır.Bu sebeple katıllerini tez elden ilişkilendirilerek Türkiye bagları ile beraber çözümün beklıyoruz 
( Falyalı Öldürüldü başlıklı yazı HALİLİ tarafından 10.02.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.