FUHUŞLA MÜcADELE
     ESkiden genel evler vardı fuhuşun steril ve daha stabil olduğu ortamlarda,iradi yada gayri iradi evlerini terk eden yalnız kadınların,yanlış Dostları vasıtası ile yolu geçerdi 
       Fahişelik “mesleğinin” varlığı beni rahatsız ediyor. Bir kadının ya da bir erkeğin seçme şansı olmadan, sadece seçilerek ve karşılığında para ödenerek “seks hizmeti”ne aracılık etmesini içime sindiremiyorum. Bırak,yaşanan aşağılamayı, şiddeti...
      Mahalle ve sokaklar sakin ve fuhuşla geçim sağlayan birisi nin ipliği hemen pazara çıkar ve bulunduğu yerde barınamazdı...
      Örgütlü örgütsüz kolay paranın Peşinde olan insan lar bu gayrimeşru iş yapan kadınların askıntısı olur onları rahat bırakmazdı .Bu bile bir kontrol mekanizması idi...
     Fuhuş kanayan bir toplum yarasıdır ..ilkesi  ahlakçılık olanların baş belası olarak her mahalleye her sokak Arasında eve girmiş durumdadır ...
     Bir kadın kendisine üremesi için verilmiş bir organı pazara çıkarıyor ve bunun üzerinden para kazanıyor ,vergisini vermiyor ve gayri sıhhi şartlar da bunu gerçekleştiriyorsa ve üstelik başkalaronıda bu yola Çekerek bu işleri yapıyorsa sorun büyüktür ...(-kız kardeşi ,kızıgibi-)
    Ar damarının çatlaması insan oğlunun başına gelebilecek en adi şeydir..Bu çatlaklık halinde insan da ne onur kalır ne haya ..Hatta fahişeler acısından kutsal bir iş yaptıklarına inanışla kendilerine bir kudsıyet atfederek bu ar damar çatlaklığını gidermeye Çalışır  "Tıp ne kadar ilerlerse ilerlesin bu çatlaklığı gidermez "..."orospu söz tutmaz","köpek bok yemekten vazgeçmez" gibi  sözler fahişelikteki toplumsal Değeri / degersizliği ortaya koyar..Insanlık aleminin en düşkünleri fahişelerdir..
       Fahişe yi düşman belirlerseniz onların mal verdikler yerde müşterisi bir polis ,bir Tetikçi müşterisi aracılığı ile Üzerinizde baskı kurabilir.Onlsrdan düşman bile edinmeyeceksiniz .Adam  değilsen düşmanım bile değilsindir.
         onlar ki insanın madde ve manadan gelmiş insanın onur ve haya kısmını yok ederek sadece vücut Bütünlüğü ile cismani bir varlığa sahiptir..
          Eğer devlet bu konuda denetim yapmaz ,sahayı başıboş bıraksa toplumda cinsel yollarla bulaşan hastalıklarda daha büyük bir artış söz konusu olacak. Herkesin çoluğu çoçuğu bunların Doğurduğu ile bir noktada kesiçecektir.Ayrıca kontrolsüzlük ,vergilendirmesizliği bereberınde getırmış ve gelir dağılımında çarpıklıkların olduğu kadar bu yolla kazanç sağlanmasında yani kolay paraya  özendirici olmaktadır. Öte yandan bu yoldan kazanılmış bir paradan vergi almak ve onu eğitimde diyanette vs. kullanmak ikilem gibi gözükse de hazine geliri havuzda 
Bir bütün olduğu için özelliğini bu havuzda yitirmekte ve gelir özelliği taşımaktadır..
       Cinsellik,Maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisinde yemek yemek uyumak kadar birincil ihtiyaçlardan sayılıyor olması. Dolayısıyla insanları yadırganacağı bir durum gibi gözükmese de cinselliğin para yolu ile giderilmesi her ahlak. Ve din düzeninde yargılanarak günümüze gelmiştir.
        Bu durumda fuhuş diye bir sektör oluşmuş ve engellenmesi de söz konusu değil. 
         Kadınlar,neden para kazanmak için bu yolu seçer Yada seçtirilir ? Kişisel tercih mi yoksa zorlamalar lamı bu yola itilir ? Her sokak ve apartman içerisine  zulalanmış olarak kadın fahişelik yapıyorsa topluma yayılmış bir hastalık vardır.Kızkardeşler birbirini kurban ediyorsa yaşlanan anne kendi öz kızını pazarlıyorsa bu hastalık kronikleşme safhasına gelmiştir..
       Özellikle ekonomik kriz yaşanan dönemlerde ,fuhuşta artış olduğu ve fuhuşa yönelenlerin büyük bir kısmının mesleki yeterlikleri olmadığı (sosyolojik açıdan yapılan bir genellemedir) düşünüldüğünde sorunun kaynağı büyük ölçüde ekonomik gibi görünüyor. Ayrıca bu tür işlerde çalışan kadınların düzenli bir yaşantıları olmadığı ve ahlaken onaylanmayan bir meslekte çalışmalarının çocuklarına yansıması daha da olumsuzdur. Peki ne yapılmalı?  yaşam standartlarının düşük olması, çocuklarının sık sık yer değiştirmek nedeniyle okula devamsızlık ya da okula gidememe nedeniyle okuma yazma bile öğrenememeleri ve bu çocukların annelerinin işi nedeniyle tecavüze ve cinsel istismara maruz kalmaları, madde bağımlılığının bu grupta daha yüksek olduğu, genellikle örgütlü suç kapsamnına girecek şekilde sektörde kadınların zorla çalıştırılmaları ve ellerinden paralarının alınması nedeniyle kısır döngü içinde olmaları ve bedenleri kadar emeklerinin sömürüldüğü belirtilmektedir.  
Fuhuşla mücadele kapsamımda ne yapılmalıdır??
A-SOSYAL pSİKOLOJİ AÇIDAN
1-Bu işin an adi bir meslek olduğu algısının devamlılığını sağlamak
2-Başlamanın bir Bitiş olduğunu ve en küçük bir sıkıntı halinde vazgeçilemez bu mesleğin sinsice her  zaman diliminde beklediği bilinci oluşturulmalıdır..
3-Ahlaksızlığın had safhası snırsızlıktır..Bu halde ki bir insanın çocuk yetiştiremeyeceği yetiştirse bile çocuğun bu hastalık Dolayısı ile marazlı olacağı bilincinin oluşturulması
B-HUKUKI AÇIDAN
1-Bu varlıklar ın bazen hukuki korunmadan yararlanmaları   Bile hukuksuzluk yaratır
Örneğin anlaştığı ve Parasını peşin aldığı bir müşterisini sadece giderken taksi Parasını ödemediğinden polise gitmiş ve ters ilişkiye Girdiği iddası ile mahkeme 5 yıla hükmetmiş mahkeme kararları arşivlerde yerini almıştır..Neden? Yargıtay ın Kadınlık onuru kriteri ile bir kadın tecavüze uğradım dıyorsa doğrudur çünkü kadın kendi onurunu ayaklar altına almaz...Ama kadın zaten onursuzsa ve bunu yaşam ve geçim Şekli ile ortaya koymuşsa ve bir Dişi sokak köpeğinin bile  seciciliğini yapmıyorsa bu kritere nasıl sokarsınız??
        O Bakımdan hukuki şartların en azından yararlanmayı gerekli kılar..Ispat külfeti fuhuşla Geçim sağlayan birisi için ters yüz edilmeli ve iştigal sebebi ile kendisine karşı işlenen Suçları öngörülür risk olarak kabul ettiği anlamı çıkarılmalıdır ..
        2-Fuhuş alkollü eğlence sektörü ile doğrudan ilintilidir ..Bar pavyon gibi alkollü eğlence mekanlarının tecrit edilmiş  sahada bütünlük içerisinde faaliyetleri sağlanmalıdır ,Ruhsatlandırma ve imar Uygulamaları buna göre yapılmalıdır..Çalışan bayanları biyolojik rüşt ve iradi halleri rutin kontrollere bağlanmalı sağlık kontrollerı tahsisli sahadaki sağlık kuruluşunda yapılmalıdır
          3-Fuhuşun ana malı kadındır. Cahil ve calışma hayatı olmayandır kadının Boşanma sonrası toplum içinde var olma Mücadelesi ana olarak kutsal bir değer Olmasını bile zaruretten geri plan a itmektedir. Güzel ve alımlı bir kadın Şa kendisi olmasa bile çevresel Faktörler kadını Meta haline dönüştürmekte öncül yardım faaliyetleri kadını kolaya alıştırdıktan sonra seks kölesine dönüştürüp ilk yol ayrımında kadını bıraktığı an kadın kötü yola düşmektedir ...Burada Aile Mahkemesi ne Düşen kadını işkur kurumu ile meslek edindirme irtibatını sağlayarak onun sosyal güvence sini Sağlamak olmalıdır..İŞKUR kurs müddetince SGK yı karşılamakta her ay Ücret ödemekte ve kurs sonunda iş bulmaktadır.Bu durumda nafaka da kader anı olmaktan çıkmaktadır 
              4-meslek alımlarında adliye asayiş le ilgili görevlendirmelerde psikolojik ve üst soy aile araştırmasına  kadar gidilmeli kadın zaafiyeti düzgün aile yaşantısı olanlardan görev adamları seçilmelidir...Yoksa biz biliyoruz ki karakol tuvaletınde iş bitiren polisler in Varlığı tüm vicdanları zedelemektedir...
               5-Aile mahkemelerinin boşanmış kadın Eş Üzerindeki etkileri ben boşadım benden çıktın şeklinde değilde yardım talep eden yalnız ve kimsesiz kadınların koordinatörü şeklimde davrandbilmeli ve kalem yapısı ona göre değiştirilmelidir 
                 6-İşkur ve meslek edindirme kurslarının alt yapısı belediyelerce sağlanmalı. Kadının onur  yolundan çıkması engellenmelidir..tüm çabalara ragmen engellenemeyen kadın kesinkes vesikaya bağlanmalı ve yeniden evlenme aşamasında kandırılmış Eş modları oluşturmamak için vesika dökümanteri evlendirme dairelerinde de tutulmalıdır ...
                  7- Vesikalı bir kadının toplumsal yarayı kangrenleştirmemesi için çocuk yetiştirme hakkından feragat ettiği kendisini mal olarak sunuma hazır hale getirdiği kabul edilmeli ve velayet hakkı hiç bir şekilde tanınmamalıdır..
                   8-Fuhuşa teşvik telefon , SMS ,internet sitesi ,Görüntülü telefon Görüşmeleri ,Facebook sahife si oluşturma ,twıtter Hesabı ile Çağrı alanı oluşturma gibi sanal alanlar da bu tip kadınların giriş çıkış ve oluşturma cabaları engellenmeli cep telefonu numara ihdasları bu konu ile ilgili sağlama alınmalı Vesikalı olanlar için doğrudan veya Dolayısı ile yeni numara almaları engellenmelidir...
                    9-İnsan aleminden olmayan travesti ibne önceliksiz tercihlerin kategorize edilmesi ve tecriti bir ada içerisinde serbest gümrük bölgesi gibi mallara uygulanan sistemin geliştirilmesi ve yek yönlü geçiş lerin uygulanması gerekir..
C-EKONOMIK AÇIDAN 
1-Vesikadan ayrılmak isteyen kadınların sürece bağlanması ibadet Amaçlı faaliyetlerdeki samimiyeti,meslek edinme ile ilgili bilgi ve deneyim denetimi ile işyeri açma istek ve verimlilikleri araştırılmalı mümkünse belediyeye ait toplu Taşıma şehirler arası yolculuk gibi insan sirkülasyonunun bol olduğu yerlerde hazır hale getirilmiş iş yeri oluşturulmalıdır.. 
2-Fuhuşla geçim sağlayanların iç dünyalarımda dindar oldukları ve sığınma kapısının yalnızca Allah olduğu genel geçerliktir..Duş sonrası aldıkları abdest onların bütün kirlenmişlikleri alır. Götürür zann-ı ile hareket ederler...Farklı bedenleri kabul aldıkları alkol ile mide katsayısını arttırırken tekrar duş ile Bu kirlenmişlikden arınırlar..Cemaat evleri yerine geliştirilmiş din koyleri bu kadınların gizli dindarlıklarının açığa dönüştürülerek rehabilitasyonunu Sağlar hac ve umre gezileri onlar için yeniden ve Günahsız doğuşun habercisidir.Din turizmi bu konuda özellikle uygulanmalıdır 
3-En gelişmiş batı toplumlarında Yada seks turizmini gelir kapısı Kabul etmiş en Doğudaki toplumlarda en özgür seks ortamını sağlanması bile fuhşu emgellemmemiş aksine fantastik beklentiler olaya sapkınlık boyutu kayarak cinselliğin sınır tanımaz halini evrenselleştirmiştir..Bu hal öyle bir dönüşümü yaklamış Almanya'da genel evde çalışan bir kadın yaşlı kocasi ile Tayland da küçük bir kızı elinden tutarak otele taşımakta herhangi bir beis görmemektedir..Sapıklık diz. Boyu giderken üremek için seks yapmak banalleşmiş ve Hoolada gibi kuzey Avrupa ülkelerinde Demografik yapı ürememe gibi problemler yaşayarak seksin kölesi olurken çocukların  babası Yada annesi olamamaktadırlar...Din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinin yeniden konulması din dersinin bir dine ait dikte olmaması gerekmektedir 
           4-Yalnız kadınlar için kadın köyleri oluşturulmalı imece usulü köy Önder i nin direktiflerinde bahçecilik ürünleri,organik Kümes hayvanlarının ürünü,meyvacılıkla reçel yapımı gibi vergiden arındırılmış ekonomik karargahlar oluşturulmalı ve buradan mal alım şartını zincir avm marketlerıne ciro bazlı zorunluluk getırılmeli dir
           5-Pezevenklere karşı işlenmiş suçlarda ağır tahrik ıuygulanalı,uyuşturucu pazarını  e cinselliği arttırıcı. Azdırıcı gibi kullanılan bir Kısım cay ve kahve çeşitlerinin piyasa Sürümü sadece eczanelerde sağlanmalıdır..Kadınlara ilaç vermek sureti ile kirletenler manevi Varlığı öldürme yeltenme olarak değerlendirilmeli tecavüz ötesi suç olarak benimsenmelidir 
            Peygamberler şehrinde peygamberler devrimde Dünya'nın en eski mesleği yok edilememiştir Ama tecrit edilmiş sahada steril bir ortamda daha stabil bir ücretli seks ve eğlence sahası bu çalışma nın nihai amacıdır..fuhuşla mücadele Derenği sadece bir araçtır .

( Fuhuşla Mücadele başlıklı yazı HALİLİ tarafından 21.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.