Ey günün sahibi Mevlayı Kerim

Hamd, varlığı eşsiz olan

kudreti sonsuz olan

yaratışı güzel olan

sen yüce Allah’ımadır.

Salat ve selam ise o Habibi Kibriya

Efdal-ül Beşer fahr-i Kainata

ve Tahir ve masum ehli beytine ve ashab-ı güzinedir.

Allah’ım nimetin tüm hücrelerimizi kuşatırken ne olur bize acı ve merhamet et.

Merhamet et ki, sana, senin hoşnut olduğun duygu, düşünce ve eylemlerle gelelim.

Allah’ım seherin serinliğini hisseden gönüllerimizi sensizlik narıyla yakma!

Allah'ım sana yakınlıkla mesrur ve huzur dolu gönüllerimizi gurbetin çöllerine bırakma.

Allah’ım sana meftun gönüllerimizi senden başkasına yönelterek ihanet bataklığında faniyle fena bulanlardan eyleme.

Allah’ım emare nefsin azgınlığından bizleri koru. Nefsimizi levvame bahçelerinde yaşatmayı, mülhime ve raziye doruklarına çıkarmayı ve marziye lütfunla  sevgini hissetmeyi bu günlerin (Aşure günlerinin) hürmetine bize bağışla.

( Aşure Günleri Duası başlıklı yazı SeyitAhmetUzun tarafından 10.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.