993 te çekilmiş Ay vakti, Müşvik Kenter, Zuhal Olcay ve Mahide hanım esas kadın başrolde. Filmde.

Tarık Akan'ı kaybettik bu yaz. 16 eylül 2016 pazar.Bugün Bakırköy onu son kez bekliyor, ve İSLAMBOL....

Onuncu cumhurbaşkanı Ahmet Necdet SEZER de törene katılmak üzere Muhsin Ertuğrul sahnesine geldi.

Hababam sınıfının yakışıklı damat feridi. Tuncel Kurtiz'in de bıraktığı yerdeydi.  ....ah neredenin elektrikçisi Adile'nin.......
unutup yaşamayı tam şimdi bir ciğara yakmak istedim. değil üzüntümden değil onlar teşvikiyeli beyefendilerdi.
70 lerin isimleriydi. Solcuydular solu öğütleyip öğrettiler. 

Elveda taş mektep hiç tanımıyorum zatıalilerini ama görüyordum.

.... taksim, beyoğlu, güdük necmi büyüyecek elbet büyüyecek peşi sıra// izinden gelenler olacak. Sosyal sorumluluk sahibi insan sanatçı ///demek.
kendi kararlarıyla kuvvetli yaşamak :  
Rıfat Ilgaz solcusu. 

Sol tarafları solcu mudur acaba, dağlarında ya ağaçalar, su dünya bu keferelere ne demeli. Bu günahkar kafirler evin sol tarafı, caminin sol tarafına en solsuzlar geçmeli, sol tarafı doldurun ha...
solcuyum.... (sağcıyım)
ne güzel solcu olmak sağ tarafımıda seviyorum bütün vücudum tastamam. sosyalist ve komünist. 
sol yanağından öperim seni.

Götürüp gömdüler dün içinde ülkenin en büyük tımaranesini barındıran ilçenin toprağına, sadık reisin delikanlısını. (ses filmminden)
Uğur dan sonra ki en büyük uğurlama korteji oldu dediler ajanslar alttan yazarak.
..........................................
sandaldayım, her yanım deniz ayak hareketlerimle sallanıyor bu gemi. Eni boyu topu topu 1.97 m2. ..bir sandal kürekleri olan asılmışım küreklerine su da biraz alt akıntıda var boğazdan geçerken.

Hava sisli sis filminde ki gibi çalkantılı deniz gemilerdenmiş, ben rüzğarın günahını almışım: aslında ayaklarımla sallamaktayım kandırdım onları. Bilmiyorlar hiçbiri.

Meğer fitilli balık yağıyla aydınlanan lüküs oldukça cılız bir ışık verebilmekte.
Kürekler ıslak yerlerinden dolayı parlamakta, yağmur kamçı gibi batacağım sandal su alıyor farkettim.

Dalgalar gemilerden dedim ya yönünü çabuk değiştiriyor dümenin: bari gitmeseydin böyle, henüz boğazlanmamıştı genç Osman yedikule zindanlarında. Karşı kıyılar bizim deniz fenerleride bizim o yaka da bu yaka da... datlım. 

Cumhurriyeti kurarlarken farklıydı bundan ...

.....oysa sarı kızın tamamı benim. Dönüm dönüm santim santim aşağısı benim yukarısı benim sağı solu benimmmm....

kıssadan bir hisse
( Bu Yaz 2016.... başlıklı yazı KANBER İHSAN tarafından 20.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.