PEK İÇLİ SÖZLER....




Belki de hiçbir zaman ulaşamayacağımız bir noktayı hedef seçerken,
Etrafımızda o denli renkli baş döndürücü olayın hiç ama hiç farkına varamıyoruz.
Ya bu gerçekse…….



Yoksulluk, bir kimsenin yaşamını bir başka kimseye bağımlı kılacak kadar, felaket derecesinde ilerlemiş amansız bir dert olmuşsa eğer: ona derman aramak sadece seni mecalsiz düşecek kadar, el kapılarında güçsüz ve onursuz edecektir.
Asla bir milletin kaderi bu olamaz. 20 KASIM 2007 Ankara




Hayatta seçilmişlik diye bir şey olduğunu sanmıyorum.

Olsa olsa olasılıkları bir araya getiren bireylerin bıtkınlıklarının, mutsuzluklarının hat safhaya çıkmasıdır.

Kendini hazırlayan ve meydana çıkma cesaretine sahip, herkeslerin gözbebeklerinin içine bakarak kaderin kendi ellerinde olduğuna inanmış kimselerden ibarettir bence.

24 KASIM2007



BİLGELİK
Toplulukları peşinden sürüklemek seni daha bilge yapmaz. 
Fırsatçı ve bencil sonrada zengin yapar. 

Bilgi edinilince içinde durmaz, akmak ister seni köpüklü bir ilk su gibi koca taşlara çarpar, parçalanmamak için köpük olursun, eğer direnirsen zehir olup içine akar.

Bilgi mutlaka dilinle, elinle yada belinle seni ele verir ortaya çıkartır. Üçüncü bir yol yoktur.

Eğer varsa o hiç doğmamaktır.

10 ARALIK 2007
( Pek İçli Sözler.... başlıklı yazı KANBER İHSAN tarafından 13.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.