DEDEM TORUN DER Kİ

İstihbarat Savaşlarında kimin kazanacağı önemli değildir... 
Kaybetmemesi gereken millettir...
-6/7 Eylul  1955 olaylarında Atatürk un evi yakıldı diye manşet yaptılar. Gayrimüslim vatandaşların mallarına çöktüler..
-Seçim yapmadı dediler..Bebek davası,Demokrasi diye TC nin bakan ve başbakanları astılar...
-Sağcı, solcu dediler..Gençleri Tommiks, Teksaslarla sahte kahramanlara dönüştürüp militanlastırdılar..Katil yapıp, hakk icin soygun yaptırıp, astılar...
-12 Eylül ihtilalini yaptırıp Anayasa yı amayasa ya çevirip verdigi hakkı ödeve çevirerek elimizden aldılar..Bir sağdan, bir soldan deyip masum gençleri yaşlarını büyüterek astılar..Fetöcülerin önünü açtılar..
-Sıra Solcu kürtlere geldiğinde dağa çıkartıp korku tehdis ve terörle isyan denemeleri yaptılar..Ölen masum sivillerdi Olan TC nin ekonomisi ve dağılan bürokrasinin dikkati ile aksayan hizmetlerdi..
-ihtilalin mekteplesen,basarılı köylü çocukları fetö icin merkeplestirilirken,öz değerlerinede yabancılastirilmis yuva kurmaları bile anne babaya ragmen kutsilestirilmis Atatürk gibi devlet degerleri deccallestirildi...
-Istihbrat savaşlarında boyut değişimi teknoloji gelisimi ile kes yapıştır modelli ses ve görüntüler ile burokrasi hırsız gösterilirken, siyasette ise genel baskanlar pornografik gizli cekimler ile devrilip yeninin önü açılıyor, yada mevcut genel başkanın yeri muhalifsizlestirilerek,parti üyeleri tebalastırılıyordu
-Gelinen nokta da 3 tas icin adam vurup ,uyusturucu ile nesli kirleten,kacak sigaralarla haksiz kazanç elde eden ,kumar mekanlarını ve kumar sitesi isleticilerinden onu s*ktin,buna verdin, gibi doğrudan yada imalı devletin en üst başa saldırtılan  aile fertlerinin mahkemelerine el atan kimselere muhalefet ettirilmesidir..Racon kesecek adam el alemin karisi ile kızına  dil uzatmaz,Adamsa ...
Adam degilse de zaten takma s2ine...
Göz göre göre bu savasdan galip olarak degilse bile mağlup olarak çıkmamak lazım..
Milletimiz en doğru seçim yapacak davulu ve tokmağı farklıllastırarak istihbarat örgütlerinin tüm çalışmalarını boşa çıkaracaktır.. 
( Dedem Torun Der Ki başlıklı yazı HALİLİ tarafından 10.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.