1 Altın Diş
-Nereye  gidiyorsun?
-Hastaneye,randevum var saat 15.00'te.
-Geçmiş olsun,neyin vardı?
-Dişlerimi taktırcam hem çürükler vardı hem eksiklikler.
-Doktorunuz...
-Safa Bey hem çok yakışıklı hem eli çok hafif.

Azime,çocuk denilecek  yaşta evlendirilmiş aradığı mutluluğu bir türlü bulamamıştı,eşi kendisinden yaşça büyük olduğu için sürekli çatışma yaşıyor,bir çıkış yolu arıyordu ki  diş hekimi Safa Bey ile tanışmış ve ondan sonra da hayatının rengi değişivermişti.

Hiç giymediği açık seçik giysileriyle dikkat çekecek ve gürültü çıkartacak topuklu ayakkabını giyer,çeşitli kokularını sürünür,makyajını tazeler ve bir düğüne gidermişcesine hastanenin yolunu  tutardı.

"Safa Bey'le randevum var,"derdi  kocasına,o ise bu davayı hiç çakmazdı.
-Dişlerin protez mi olacak altından mı olacak,sorusuna  ise şu cevabı verirdi:

-Altın kalpli doktorum bana altın diş takacak.

( Altın Diş başlıklı yazı berberce tarafından 2.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.