EV YERİ  Mİ?
MEZAR YERİ Mİ?
Kamu yapmıyor yapamıyorsa, biz yapacağız ...
Kredi ile ev alıyorsun.. 
Güneye mi bakıyor?Fayans mı ?Mermer mi?
Doğramalar amerikan mı?Ahşap mı?
Pvc ler ahşap görünümlü mu?Çeşmeler ottan mı boktanı mı?Kablolalar TSE li mi?Tuşlar markalı mı?
Dıs kapı çelik mi? Diye bakıyor kontrol ediyorsun...
Senelerce ödemeler gerçekleştiriyorsun... Gençliğini yiyorsun,fedakarlıklar yapıyorsun.. 
Megerse mezarını satın almışsın.. 
Sadece senin mezarın olsa iyi bütün aile fertlerin seninle ..Geride bıraktıklarına hüzünde cabası...
Ev alırken ;
1-MTA olmayan yerlerden DSİ den evin bulunduğu yere ait fay hatlarını gösterir ölçekli harita(intermette bile bulursun)
2-Bina imalatını yapan,İnsaat mühendisi mi,kalfalıktan gelme usta mı araştır..
3-Ucuz vadeli takasa acık gibi ibareler iradeni sakatlamaya, malı süslemeye yönelik tekliflerdir.Aldanma  arastır..
4-Evin oldugu arsanın adaya ait 4 tarafindan toprak parçası  al Tarım il müdürlüğünden tarim arazisi özelligi taşıyıp taşımadığını toprak analizi ile ögren...
Buna ragmen olmaması gereken yerde ,olmaması gereken kişinin yaptığı, olmaması gereken nitelikleri taşıyan daire alıyorsan  keşke konteyner alsaydın..
Doga da hiç bir şey tesadüfi degildir..
Eski insanlar Ne demıs di ?
Atın şu ictigi yerden su iç ..
Yılanın güneşlendigi yere ev yap.. 
Köstebeğin kabarttıği yere ağaç dik...
Kedinin uzandığı yere döşeğini ser
 Hayatını kaybedenlere rahmet Yaralilara acil sifa diliyorum 99 depreminin travmasını millet olarak yaşıyoruz.. İnşallah bir dilekçe de bile savunma sınırının aşılması suçunu işlemek, cimer şikayetili bir iddia da bile şüpheli sifati ile ifade vermek sorunda kalan kamu görevlilerinin yargılandığı bu ülkede  ,milyon dolarlık gelir elde ederken acımasızca tarım orman ve meraları tahsis kararları ile jeolojik verileri gözetmeden imara açıp, mühendisliğie iliskin görev yükümlülüğünü yerine getirmeyenlerin de muteahitlerle beraber yargılandığını görürüz.. Yoksa TC de  her  yetişmiş ortalama gelir gurubuna sahip insan ailesi ile beraber katliama kurban adaydır 
(Akrabalarıma, meslektaşlarıma,yakınlarıma tavsiyem çocuklarıma vasiyetimdir)
Torun Halili
( Ev Yeri Mi Mezar Yeri Mi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 12.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.