SAHTE DOKTOR VE 
SAHTE İHTİLALLER ..
Gün geçmiyor ki sahteligi  olan gerçek bir haber eksik olmasın gazetelerden...
Tekirdağ da ameliyatlara giren lise mezunu sahte bir doktor ,meslektaşları ile okul anıları paylaşırken kendine amma da gülmüstür ha..
Haber daha eskimeden Van da Devlet hastanesinde sahte lise diploması ile bir mamur ,12 senedir saglık teknisyeni sıfatı ile görev ifa ediyor..
Sahte prof uda unutmadık.. Acık ogretim mezunu prof,ODTÜ mezunu gibi  diploma,sahte master dereceleri ile Devlet üniversitesine ataması yapılmış derslere giriyordu.
Dünde Ordu ilinde sahte psikolog yakalandı adam klinik açmış hasta kabul ediyor.Sen istedigin kadar klinik icin yüksek lisans şartı koy adam "diplomasız"sahte psikolog.
Sanal ortamda ki sahte orospu hesaplarından, sahte kurslardan bahsetmeye gerek bile yok..Girmezsen sahte degil
UYAP bilişim sistemi oncesi Sahte Avukatlar noterden aldıkları gerçek vekaletlerle duruşmalara giriyordu..
Antalya da sahte Hakim gerçek savcı ile evlenmiş di..Esinin ihbarı ile sahtekarlık ortaya çıktı.
Haydi insanlar ,sahip olmadıkları ünvanlar ile diğer insanları yaniltabilirler..İnsandır "şaşar beşer "dersin..Hatta güvenip malını parasını bile teslim eder dersin ama sen devletsen senin kapından değil kadrolu olarak  bir sahte memur,sahte bir vatandaş bile içeri giremez,girmemelidir..Girdigi andan itibaren sistemde sistemdeki amire amiri belirleyen kuralda ,kuralı  kıyan mekanizmada hata var demektir..
Bu kadar" sahte"  meslek öznesi olan memlekette, herhalde askeri siyasi tarihinde cereyan eden bir kısım  olaylar da sahtedir..  1960 yılından beri siyasi sonuçları olan Askeri ihtilaller ve muhtiralar  gördük..Gerceklikle alakası olmayan olaylara dayalı "sahte ihtilaller " gerçekten cap canlı insanlar ,evin babası ,evin evladı olanlar idam edildi..Ayrıştırma yöntemi kullanılarak evlere KKK( ku klux klan) yöntemi ile mezhep isaretlenmeleri yapıldı ..Sahte Gazete haberleri manşetten verilerek 5/6 Eylül sivil itaatsizlikle Hristiyan vatandaşlarımız katledildi. İş yerleri yagma edilerek vakıf binalarına olayin musebbibleince el konuldu..Haksız kazançlar temin edildi..Koltuğunun altinda taşıdığı gazete nin Tercüman veya Cumhuriyet olmasına göre faili meçhul cinayet işlenmesi icin zemin oluşturuldu..1 Mayıs gösterileri 1 kursun sesine kanlı olarak anılmaya başlandı. Cami cemaatlerinden kandırılmış, inanclari sömürülen insanlardan CIA uzantısı ,ajan tetikçiler, dershane görünümlü karhaneler,  işletmeleri icra zoru ile ele geçiren banka görünümlü islami soslu sahte kuruluşları da gördük..Lawrence gibi cubbe /takke ikilisini giyip ,ondan farklı olarak hazine gecimli imamlarında aramıza sızarak hoca diye iltifatlar edildigini de gördük.. 
SAHTEKARLIGIN,bir cumle de yer alan özne,nesne ve yüklem sahte ise o cümlelerden oluşan  hikaye nin tamamı sahtedir.. 
"Gerçek Ülkücülük" sahtekarlığı olmayan bir hayat biçimidir..Şehadet,riyakarligi olmayan tek ibadettir..12 Eylül sahte ihtilalinin hediyesi  sahte ülkücülerin arasına  sızma operasyonu olduğunu gunumuz Türkiye sinde ayan beyan ortaya çıkmıştır.. Müslümanın sahtesi olurda ülkücünün olmaz mı?Ozan Arif "Ülkücüler,ülkücülükten geçinenler ve ülkücü geçinenler" seklinde bu ayrimlamaya dikkat çekmişti..  Dün rahmetli Sinan Ateş in cenazesi bize sahte ülkücüleri dışarıda bırakma açısından bir veri tabanı oluşturmasına katkı sağlamıştır..  
Koltuklar gelir gecer ..Şehitlik gibi ülkücülük de gerçek ülkücüler açısından ebed müddet taşınan bir şeref olarak devam eder..Sinan Ateş e Allah rahmet eylesin ailesine sabırlık versin..

TORUN HALILI
( Sahte Doktor Ve Sahte İhtilaller başlıklı yazı HALİLİ tarafından 1.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.