Ahmet Kemal YENİ HAÇLI SAVAŞLARI



Haçlı savaşları Hristiyan dünyanın İslam’dan öç alma savaşlarıdır. Top yekûn batı karşı koyamadığı bu dine savaş açmak istemiş, onu top yekûn imha hareketi başlatmış ama bir türlü buna muvaffak olamamıştır. 
Ancak yeni Roma adını verdiğimiz batı dünyası bu davasından hiçbir zaman vazgeçmemiş, her fırsatta bu davayı çeşitli argümanlarla yürürlüğe koymaktan asla imtina etmemiştir. İslam’ın yayılışını durduramayan yeni Roma onu değişik zamanlarda değişik yerlerde adeta düelloya davet etmiş, her defasında yenik çıktığı düelloyu sürdürmekten vaz geçmemiştir. 
İlahi dinleri sapkınlığa uğratan Paganist Roma İslam için de aynı planı yapmış, buna muvaffak olamayınca onu yok etmeyi seçmiştir. İşte Haçlı Seferlerinin anlamı budur. Her biri bu yeni Roma için bir yenilgi olsa da o asla bu amacından bir kıl sapmamıştır. Her vesileyle değişik şekil ve biçimlerle bu savaşı yenilemekte inat etmiştir. Bu tarihi kini din bilmiş olan Yeni Roma bu amacını değişik biçimlerde de olsa yürürlüğe koymaktan asla vaz geçmemiştir. 
Bu gün İslam coğrafyasının her yerinde yapılan tam da budur. İlam coğrafyasını ateş çemberine çeviren Yeni Roma’dır ve bu yaptığı Haçlı Seferidir. Bunu zaman zaman kendileri de ifade etmekte, İslam dünyası işin farkına varmasın diye söylediklerini kısa bir zaman sonra yalanlamaktadırlar. 
Osmanlıyı yıkmak için elinden geleni ardına koymamıştır bu Yeniş Roma. Gizli ev açık sürdürdüğü bu Haçlı savaşlarıyla amacına ulaşmış, nihai zafer için her türlü yol ve yöntemi denemeye karar vermiştir. 
Bu büyük Haçlı seferi son asrın en korkunç seferidir. Bu sefer soğuk savaşı da içinde bulunduran en kaypakça saldırıdır. Dostluk perdesi altında en büyük düşmanlığı yapmakta, barış adı altında korkunç katliamlara imza atmaktadır. 
Üç öküzle aslanın hikâyesini hatırlatan bu son oyun İslam dünyasına yapılan en korkunç Haçlı seferidir. Gerek demokrasi, gerek diktatörlük, gerekse özgürlük gerek doğaseverlik adı altında yürütülen bu oyunlar İslam dünyasına pahalıya mal olmakta, batı dünyasının bu korkunç oyunu her geçen gün değişik bir şekilde yürürlüğe konulmaktadır. 
İslam dünyasını kendi içinde bir savaşa sürüklemeyi planlayan Yeni Roma bu planını en hilekâr bir yöntemle uygulamaya koymuştur. Şii ve Sünni dünyayı savaştırma planlarını gündeme alan bu yeni Roma bu planını da başarıyla yürürlüğe koymuştur. Bir yandan da askeri darbelerle İlam Ülkelerini ezmekte devam etmiş, öbür yandan çeşitli radikal örgütler kurdurarak İslam’ı İslam’la savaştırarak kaosa sürüklemeyi hedeflemiştir. 
Siyasal sistemlere müdahale ederek, gerekse Gladyo tipi. Yapılanmalarla İslam dünyasını karıştırmak için elinden geleni yapmaktadır. Bütün bu oluşumlar Haçlı seferlerinin bir yansımasından ibarettir. Bu gün, İslam dünyası her türlü yol ve yöntemle karıştırılmakta, İlam dünyası kan, acı ve gözyaşına boğulmaktadır. 
Ahmet KEMAL

Ahmet Kemal


( Yeni Haçlı Savaşları başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 12.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.