TOPLAN, TOPLANDA.
Demokrasi lerde  siyasi partiler yönetim araçlarındandır.. YÖNETEMEMEK, sadece yönetenlerin sorunu değildir..Siyaset, senin yaşamını, düzenini belirliyor, sen siyaseti belirleyemiyorsan
"Senaryonun adı da hep demokrasidir"
Siyasi Partiler, Genel politikayı hükümette ise belirler muhalefette ise sorun tesbiti ile  alternatif çözüm önerilerini oluşturur .. Genel politika uygulamaları yerine, müşahhas uygulamalara yöneldikçe halktan ve haktn koptuğunu yıllara dayalı olarak gözlemliyoruz.. Oyle şahsa mahsus uygulama ve mevzuatlar çıkarıldı ki mide krampları geçirdik.. Adresi belli akademik personel alımlarından tutunda adresi belli ihale ve affa ilişkin infaz uygulamalarını hep beraber gördük..
6 siyasi parti lideri cumartesi toplandı ve 28 şubatta mutabakat metni yayınlayacaklarını açıkladılar..
Millet olarak "at terli"diyoruz.. Bize zoka yutturamazsınız diyoruz.. Genel geçer şeylerle" sen yeme bem yiyeyim" politkası ise boş ver kardeşim bunlar doymak üzereler artanı bize düşer.. Açı doyurmak zordur..A Ç gözlüyü hiç doyuramayız.. Bize somut önerilerle gelin;
Köylü üretime nasıl katılacak?Gübre,tohum, mazot, yem nasıl ucuzlatacaksınız? 
Enerjiyi nasıl ithal etmeden ucuzlaştıracaksınız?
Göçü nasıl engelleyeceksiniz? 
İstanbul u işgalden nasıl kurtaracaksınız?
Demografik yapıyı bozan, bulaşıcı mikroplara sebep olan, uyusturucuyu azdıran yabancı uygulamaları çözümünüz nedir?
Fetö ve pkk ya karşı geliştirdiğiniz yöntemler nelerdir?
İpin bir ucu Rusya da bir Ucu ABD ise iki ucunu nasıl bir araya getireceksiniz?
Savaşan Türkiye yerine, barışan Türkiye yi getirdiğinizde Ermenistan Yunanistan, Suriye sorunları çözülecek mi?
250 bin dolar a vatandaşlık satıp dedelerinizden gelen milli manevi değerlere ortak çıkarmaya devam edecekmisiniz?
Piç oy uygulamasına yol açan, bütün şehir yasasını değiştirecek misiniz? 
Siyasi partiler yasası değişip, delege sitemi, lider sultası kalkacak mı?
Askeri okulları açaçak mısınız?
Kamu personel alımlarında ve yükselmelerinde  adil ve eşitlikçi olacakmısınız?
Mutabakat metnini bekliyoruz.. Demokratik olan insanların huzuruna katkı sağlayandır. Katkı sağlayan çözüm önerileri plan ve projelerle ortaya çıkar.Huzur yoksa sağlık, gelir, eş, aile hepsi bitmeye mahkumdur..Bizi bitirmeye mi geliştirmeye mi geleceksiniz? 
. Mutabakat metnizi"Ak parti gitsin de sonrasına bakarız " olmasın.. Hukuk ve demokrasi vaadleri soyut ve genel geçer vaadlerdir.. Bizi kandırmak için kullanmayın.. Varsa somut önerileriniz bekliyoruz.. Yoksa 3 kuruşluk beynimiz kaldı onu da işlevsizleştirmeyin..

Torun Halili 
( Toplan Toplan Da başlıklı yazı HALİLİ tarafından 15.02.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu