VE ALLAH KADINI YARATTI !!!!!

O bir anne, o bir eş, o bir bacı, o bir teyze, o bir sevgili, o bir yar o bir KADIN.

Kadın olmak ; Sadece güzel olmak demek değil, gördüğünde o güzelliğin içinde erkeğin kendi ruhunu bulabilmesini sağlayabilmektir...

Kadın olmak ; insanları elinin tersiyle itip kendisinden uzaklaştırmak değil, avuçlarını sımsıkı kavrayarak insana emin ellerde olduğu duygusunu verebilmektir.

Kadın olmak ; şatafat düşkünü olmak değil, sımsıcak bir öpücüğün bir tek taş yüzükten daha değerli olduğunu anlayabilmektir...

Kadın olmak ; hangi dizi başlamış, kimler oynuyor, kim kiminle yakalanmış bunları merak etmek değil, ekonomiden, politikadan, spordan ve kültürel olaylardan haberi olmaktır...

Kadın olmak ; telefonda saatlerce cak cak konuşmak değil, sonradan gelen faturalara niye böyle fatura geldi acaba diye şaşırmamaktır...

Kadın olmak ; çağırdım, gelmedin, geç kaldın, aramadın, sormadın, kiminleydin, hesap ver demek değil, sana yüreğiyle güvenmek ve inançlarıyla sokulmaktır...

Kadın olmak ; yapılan her tartışma sonunda karşısındaki insanı ayrılmakla tehdit etmek demek değil, sabırlı ve gururuna dokundurmadığı gibi, karşı tarafında gururunu incitmemeyi bilebilmektir..

Kadın olmak ; sadece istemek demek değil, seni bir hamur gibi karmasını bildiği gibi o hamura kendisini de katabilmektir

Velhasıl Kelam Kadın olmak kolay o kadarda kolay değildir.
İşte şimdi onun için Lazman diyor ki ;
Önce kadın olabilmeyi başarın, sonra erkeklerden erkeklik bekleyin..
.
Yuvayı kuranda,Yuvayı yıkan da kadın değimlidir. Bir erkek bir Kadını Yine Öteki Kadın için terk etmez mi? Aldanan da , aldatan da kadın değimlidir.?

Resul-i Ekrem Efendimiz (a.s.m.) şöyle buyurmuşlardır: "Kadın kaburga kemiğinden yaratılmıştır. O, memnun olacağın bir tarzda dosdoğru devam edemez. Eğer ondan faydalanmak istiyorsan bu eğri haliyle birlikte faydalanırsın. Tam arzuna göre düzeltmeye kalkarsan onu kırarsın. Onun kırılması da boşanmasıdır." Demek ki hiçbir kadını değiştirmezsin.Ya Olduğu gibi kabul edersin. Yada Çeker gider Kimsenin hayatını karartmazsın.

Cenabı Allah nisa süresinde şöyle buyuruyor: Erkekler, kadınların koruyup kollayıcılarıdırlar Çünkü Allah insanların kimini kiminden üstün kılmıştır Bir de erkekler kendi mallarından harcamakta (ve ailenin geçimini sağlamakta)dırlar İyi kadınlar, itaatkârdırlar Allah'ın (kendilerini) koruması sayesinde onlar da "gayb"ı korurlar (Evlilik yükümlülüklerini reddederek) başkaldırdıklarını gördüğünüz kadınlara öğüt verin, onları yataklarında yalnız bırakın (Bunlar fayda vermez de mecbur kalırsanız) onları (hafifçe) dövün Eğer itaat ederlerse artık onların aleyhine başka bir yol aramayın Şüphesiz Allah çok yücedir, çok büyüktür
DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN
( Kadın Olmak başlıklı yazı hakan-aksu tarafından 7.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.