SAVAŞÇI...
          Bir ruh hali dışa yansırken,kırılgan-sıkılgan- Atılgan gibi hallere bürünür...
           Bebeklikten itibaren verilen çocuğa değer ,gerekli aferinlemeler yada çocuğa karşı yapılan Psişik Yada fiziki ezginlikler onun bu yansımasında doğrudan aktif etkili olabileceği gibi pusuya yatmış şekilde hayatının hiç beklemediği bir anda Yada ilk defa tezahür eden bir olay sebebi ile pasif halden çıkarak doğrudan ruh haline etkili olur...
           Savaşçı bir ruh asla yılmaz Yıkılmaz yıkılSada yıkıldığı yerden kalkar ve kaldığı yerden devam eder..
            Bu ruh hallerinin herkesçe bilinmesi ,istenmesi o şekle gireceğiniz anlamına gelmeyeceği gibi cok zorunuza gitse de o şekilden Çıkma sonucunu da doğurmaz..
            Spontane Oluşan hallerde Değişim istek ve cabaları ,yapay Dediğimiz, Göstermelik hallerin, ortaya çıkmasına sebebiyet verir ki sizin daha itici olmanız sonucunu doğurur...
             Bu tarz  yaklaşımların neticesi, sadece ikli görüşmelerinizin, sık aralığını oluşturmaz .Aynı  zaman da ekonomik ve hukuki sonuçlara da yol açabilir       ..Çocukluğunuzda  babanızdan topluluk içinde yediğiniz bir tokat. Veya iğneleyici Aşğılayıcı bir laf ,ileri ki yaşam döneminizde öyle bir anda Karşınıza çıkar ve reddetmeniz gereken bir teklifi kabul ettiğiniz ve işyerini zarar uğrattığınız için işinizden olma neticesini bile ortaya çıkarabilir ya da Tahammülsüzlüğü anne ve babamızdan örnek aldığınız için eşinize karşı göstereceğiniz bir Tahammülsüzlük aile içi Şiddeti doğuracağı gibi hapis cezası ile karşılaşmanız sonucunu da doğurur
       Bu durumda insanlar kendi Hayatları üzerinde oluşmuş Psişik Şartları giderme de olağanüstü yetenek ve profesyonel destek almadıktan sonra düzeltmeyeceği için en azından yetiştireceği çocuklarda bu ezginlik hallerinden arındırılmış olarak yetiştirmeyi becerebilmelidir .Bunu yaparken de ortaya bir şımarıklık abidesi Yada özgüveni terbiyesizlik ve Saygısızlık boyutunda bir birey kazandırmak olmamalı dır
       Denge buradaki en önemli belirleyicidir ..Çocuğunuza yeri gelecek arkadaş gibi davranacaksınız ama asla onun anne ve babası olduğunuzu unutmasına ve saygısızlığa müsamaha göstermeyeceğinizi bilmesi gerekir.Çocuk üzerinde toplumun Da hakkı vardır Eğer o Türk toplumu içerisinde yaşamamış olsaydı 18 Yaşında onu evin dışına itecek kızınız veya oğlunuzun 13 yasında bir başkası ile cinsel deneyim yaşamasını olağan karşılayacaktınız.Türkiye şartlarında bu yüzyıl için bile böyle bir Anlayış olağan dışıdır..
         Bu sebeple otobüs yolculuk esnasında yaslı sakat hamile birisi gördüğünde Hemen Kalkıp yer vermek,anne Babasına göstermesi gerektirdiği saygının üçüncü kişiler Üzerindeki  boyutudur .Savaşcı bir Kişilik sadece saldırgan olmaz aynı zamanda barışın efendisi ,olarakda büyüklerine ve tanımadıklarına hürmet edmeyi gerektirir 
          2 yaşındayken bile düşse çocuk yerden ağlasa da sizin yardımınız olmadan kalkabileceğini öğrenmelidir ...Aksi halde iş hayatına girip çözümsüz gibi gözüken bir sorunu amir i- yakın mesai arkadaşı gibi unsurları kullanarak çözmeyi demeyecek ama yanlış sonuçlarda sorumluluk kendisine ait olacağı için iyi  bir Savaşçı, olamayacaktır ..Ona anne ve baba olarak cok amansız hallerde yanında olduğunuz hissini verin ama olağan dertler de çözüm merkezinin kendisi olduğunu ve başarabileceğini asla unutturmayın .insan ilişkilerinde sevgi ve SAYGI esaslı davranır zarar-ı olmayan 3 kişiler onun için dosttur..Her insan temiz doğar ve bulunduğu şartlar ı insanı devamlı kirletir kirlenmeye karşı dirayetli olmak her savaşçının kişisel özelliğidir..İlişkide bulunduğu üçüncü kişilerde kirlenmeye karşı güç Birliği'nde olacağı diğer savaşçılardır.Bu sebeple devamlı iyilik ve güzelliğ doğrudan ve Dolaylı olarak karşıdaki kişinin algılama yeteneğine bağlı olarak enjekte eder
      Biyolojik gelişimin bireysel ve ekip çalışmasını gerektirir en az iki spor dalıyla uğraşmasına Öncü olun..Bireysel sporlar tenis boks güreş yüzme. Gibi dallar onun kendine güvenip başarma duygusunun en kısa zamanda ne anlama geldiğini gösterecek ve başarma hazzını. Tattıracaktır..Volaeybol basketbol futbol gibi takım oyunu gerektirir spor Dalları ise onun uyum içinde ekip ruhu oluşturmasına dayanışma halinin ne olduğunun kazanmak için stratejinin gerekliliği hakkında inanc oluşmasına sebep olur..
         Kitap okumak alışkanlığı bir savaşçının en büyük özelliğidir..Savaşçı Doğada veya  bir asansörde zorunlu kalma halinde ya da  deprem anında yıkıntı altında kalması durumunda neler yapması gerektiğini bilmelidir.Kitap okumak sadece entellektüel bilgi birikimini sağlamaz,başkalarının Yasadığı deneyimi ,yasamadan öğrenme imkanı verecegı için Önemlidir .
            Zeka oyunları,Sayısal oyunlar bulmaca ve yabancı dil öğrenme merak-ı savaşçının zihin egzersizleri için Önem verdiği şeylerdir.Yeni insanları tanımak ona korku degıl aksine yeni kimlik ve kişilikleri Tanıma imkanı verdiği için ilişkilerdeki bilgi egzersizi sağladığından dolayı yeni yer ve insanları tanımaya yatkındır..
                Insan madde ve mana Bütünlüğü ile diğer canlılardan ayrılık gösterir .İman ve ianama noktasında Savaşçı tavan yapmıştır dindar dır ama asla koyu bır tassıup halinde olmaz .Yenilikçi olması onun ,konservatif bir yapı da statik Olmasını engeller .İlkeler denilen ana kurallarda tavizsizdir Ama bir kaç ana kural dışındaki kuralların zamana mekana göre değişim göstereceğini kabul eder.Ailesine karşı asırı korumacıdır.Anne baba ve Kardeşleri aile Bütünlüğü gereğidir..Madde ye cok Önem vermediği için miras onlar acısından Davranışları belirlemede bir ölçüt değildir..Aile fertleri ni bu konuda kırmaz..Onunn savaşçılığı kendi aile fertlerine karşı değil ailesine karşı dışarıdan gelecek etkenlere karşıdır..
           Savaşçı kişisel gelişime acık olup aktüel olaylRa karşı kaygısız değildir..Günlük olayları haber ve bültenleri inceler .Sosyal medyaya karşı duyarlıdır.Ama fanatizmi doğuracak şekilde tek Taraflı yayını izlemedikkeri gibi internet sosyal medya gibi olay ve Araçların asla esiri olmaz .o aynı zamanda hür iradenin temsilcisidir.
           Savaşçı hak ve adalet düşkünüdür.Tanımadığı 3. Kişi bile Haksızlığa uğraşmışsa Savaşçı o tanımadığı insanın doğal temsilcisidir.Serbest calışma isteği ve iş disiplini  kötüniyetli üçüncü kişilerce tecavüze uğrasa da o iyiniyetini ve Haksızlığa karşı gelme azmi ni asla geriletmez.Her zaman bıçak gibidir.Bıçak kesmesini bilene silah bilmeyene karşı da kendisine zarar verme aracıdır ..
                Savaşçının egoları yüksek olsa ben merkezli değil biz merkezli bir anlayışla ekip çalışmasına doğal yönlendirici ve lider pozisyonundadır.Paylaşımcılığa acık ama bencilliğe kesinlikle karşıdır.Denge modeli burada çok Önemlidir.Egoların yüksekliği kendi ni beğenmişlik Diğerlerini hakir görme anlamında değil kişisel gelişimine Dayalı kendine güven anlamındadır .Eleştiriye kapalı olsada kişisel Gelişimini tamamlandıkça Eleştirilere tahammül sınırıda gelişir
                Savaşçının ekonomik gelir alt sosyal tabaka da bulunma gibi şartlardan bağımsız olarak her sahada bulunur.Asalet davranışlarla Dışa yansır ve Kişi kendini işi ile ve Davranışları ile kabul ettirirAsalet genlerle geçmese bile aile terbiyesi Dediğimiz diğer başka unsurlarla takviye edilemeyecek ve ikame edilemeyecek bir unsur olarak tüm diğer unsurların aktivasyonunda doğrudan etkilidir.
          Bir toplumda Savaşçı nazik ruhlar arttıkça o toplumun yaşam kalitesi de Örnekleme yolu ile artacaktır 
( Savaşçı başlıklı yazı HALİLİ tarafından 14.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.