1 Hayata,bize,bana Dair….deneme...
 
 
 
HAYATA,BİZE,BANA DAİR….

 

  eylüle girdim..
eylüle girdim.
her ömrün bir eylülü vardır
onca yaşadım,
şimdi bildim...  murathan mungan
 
BİZE DAİR
 

para;yeryüzünün dilini karartıyor,çürütüyor insanların ruhlarını

uçurumlardaki terkedilmiş yuvaların serinliğini yerleştiriyor duygulara.

Tüm dünyanın alev alev yanışını görüyorken,

İnsanlığın karanlığa yıkılışını büyük bir hüzünle seyrederken

kör bir tutkunun sözlere dökülüp,yüksek sesle dile getirilmesi ne kadar abesle iştigalse,

eflâtun bir deliliğe adım adım yürürken,korkmakta aynidir

onurlu,gururlu bir hayatın tebessüm eden bir ferdi olarak

başımızı kaldırıp,göğsümüzü siper etmeliyiz sert esen haksızlıklara

….

BANA  DAİR
 

murathan mungan'ın kaleminden dökülen dizelerdeki eylül ve ben özdeş gibi..yukarıdaki dizeler ruhumda yaşama,özleme ve beklentilerin bir vurgun akşamı gibi serin ve soğuk olduğu hissini uyandırdı bende..kalabalıklar içinde bir ses arayan "çığlık" gibiyim ve inanıyorum ki yalnız değilim..hafifçe gözlerimi kısıp gönül gözümü açıp dinliyorum kalabalıkları..o karmaşa,o debdebe ,o kuru gürültü arasından sıyrılıp kulaklarımı yırtan onlarca çığlığı duyabiliyorum Vişne çürüğü tadının kekremsiliği dudağımdaki.

Bir çizgiyi aşmanın güç ve heyecanı sarıyor her tarafımı

Zamanın kanayan gözlerinde ağlıyorum kimsesizliğimize.

Odalarda gizli ve duvarlara sinmiş anılarımız ve yalnızlığımız

lütfen içimizdeki karanlığın, maviye bakan yanını söndürmesine izin vermeyelim..!

Dostlar,

Yüce Yaratıcı tarafından verilenlere şükredelim

Ve yaşanılan onca  şeye rağmen lütfen, gene de tebessüm edelim hayata,çünkü bu bize verilen tek ve en güzel armağandır.

 

 

( Hayata,bize,bana Dair….deneme... başlıklı yazı ılıkyağmurla tarafından 25.01.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.