1 Umutsuz Bir Vakayım Ben Bu Aşkta

Terk edilmiş bir sevdanın üzerinden kaç ay geçmişti acaba. Kaç ay geçirmiştik sevdasız.Umutsuz yarınlar,dünü beli olmayan bugünler…

Gün,hiç gündüz değildi ki.Gece yarısı ay ile münakaşaya başlar,yıldızların bana muhalefet olmasıyla biterdi.Dönsün artık diye sızlanırdı uğur böcekleri.Teninin kokusunun sindiğini söyler,konarlardı ellerime.Hadi uğurunuzu gösterin dediğimde ise,bir kuş kanatlanıverir,acıklı bir türkü tuttururdu bülbül.

Kadehimdeki içki tükenmek üzere,paketteki son sigara masanın üstünde.Bu kadar dağılmaya ne lüzum vardı.Yoktun artık.Olmayanın boşluğu nasıl bu kadar apaçık ortada olabilirdi.Düşünürdüm bulamazdım.Ayyaş kafayla bile canım yanar,uyku haplarına sarıldım son çare olarak.

Giderken hiçte zor olmamıştı bu durum.Gurur vardı sanırım işin içinde.O yüzden kolaydı her şey.Ama terk edilmişliğimle kalınca ben...Tek kişilik oynayınca satrancı...Tokat gibi çarpmıştı yalnızlık…

Yağmur çiseliyor şimdi.Gök gürültüsü eşlik ediyor su damlacıklarına.ve ben korkuyorum.Sanki biri gelecekmiş gibi.Sanki biri gelip beni … senden alacakmış gibi diyecektim.Oysa ki sen yoksun…Canımı yakıyor bu durum.Yağmasın yağmur.Korkuyorum…


Hata kimdeydi acaba.Benim o bitmez tükenmez kıskançlığımda mıydı yoksa senin umursamazlığında mı ? sanırım her ikisi de vardı.2 yıl dayanmıştık birbirimize.Sonrası ise malum.Son kavgada patlak vermişti bu taşkınlıklarımız.Ufak tartışmalar tuzu biberidir ilişkilerin derlerdi büyükler.Son zamanlarda bizimki tuz biber olayını bile geçmiş iki düşmanın atışmasına dönüşmüştü adeta.Ama kavgadan sonra onca şeye rağmen bir başkaldırıyla beni kucaklayıp başımı ellerinle yüzüne yaslayıp,hiç bırakmamacasına öperdin.

Özlem ne can yakıcıymış böyle…Bilmiyordum…Sanırım teninin kokusunu unutmuşsun.Her şey sen gibi kokuyor.Yatmak için yatak odasına girdiğimde,derin bir soluk alıyorum ciğerlerimi yırtarcasına.Her nefeste seni yaşıyor gibi olmak için tüm bunlar.Yokluğunda tek avuntum bu yapacağım başka bir şey kalmadı sanırım.

Elimde kağıdım,kalemim oturmuş ona neler yazıyorum böyle.Düşünüyorum da pek de kötü yazmıyormuşum aslında.Bir ara bunu da detaylı olarak düşünmem gerek.Hoş,düşünecek o kadar çok zamanım var ki elbet buna da bulurum bir şeyler.Uyku bastırıyor şimdi.Yine kabuslarla dolu bir gece beni bekliyor…Bi başka zaman tekrar rahatsız ederim seni not defterim…şimdi hoşçakal
( Umutsuz Bir Vakayım Ben Bu Aşkta başlıklı yazı sena-dede tarafından 19.05.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.