1 Zordur Sevdiğini Başka Kollarda İzlemek
Ne kadar zordur sevdiğin insanı başkasının kollarında görmek.Can yakıcıdır.Yürek parçalayıcıdır.Hele kulağına fısıldadı mı sevda sözcüklerini sabrının zorlandığını hissedersin en derinden.Kulak verirsin istemeden iki sevenin sırlarına...Havada uçuşur senin duymak için özlemini çektiğin o iki çift sözcük "Seni Seviyorum".Gözlerin dolar,oysa ki daha geçen akşam söz vermişsindir bir daha O'nun için ağlamayacağına.Hoş O'nu düşününce ne sözlerin kalır ne de verdiğin yeminlerin.Akşam olur,güneş sana inat batar yavaşça.Sanki işkence ediliyormuş gibi hissedersin kendini...

Kalbin...En çok o yandı derinden değil mi ? Ve onu en çok yaralayan da en derininde ki değil miydi ? Ellerini yanaklarına koyar usul usul ağlardın kimsesizliğine, O'nsuzluğuna...Çocukken annen istediğin oyuncağı almadı diye ağlamıştın hani.çok severdin oyunckları.aşk da seviyormus bir şeylerle oynamayı. aşkın elinde oyuncak oldun oyuncakları elinden bıraktıgın zaman.İstediği gibi oynadı aşk seninle.Ne karşı koyabildin ne de merhamet dilenebildin kilit vurduğu dilinle...

O'nu seviyordun ve o bilmiyordu değil mi ? Söylemeye cesaret edememiştin hiç.Belki demiştin güler bana,alay eder sevgimle.Ama O senin böyle bir konuşma yapmana gerek kalmayacak bir şey yaptı.Başkasını sevdi...Onu nasıl sevdiğini anlattı sana yakamozlu gecelerde dayadı sırtını sırtına.Ve üzüldüğünde geldi gene senin omzunda teselli buldu.Ama hıçkırıklarından duyamadı göğsünün altında duran kalbinin söylemlerini.Duysa acaba ne derdi ? Ne yapardı? Korktun cevaplarından soramadın hiçbir zaman kendine.Onun acılarına bile üzülmüştün hani.Ağlamıştın gece boyunca sevdiğinden ayrıldığı için.Sonra hayıflandın ne kadar saf olduğuna.Böyleydin işte sen,severdin birini,kıskanırdın kimi vakit delicesine ama hiçbir zaman kıyamazdın ne O'na ne de bir başkasına.Bir şey diyeyim mi sana eline hiç yakışmamıştı o sigara.Sus...Bir şey söyleme.Bildiğini biliyorum bunu.İçimde kalmasın diye söyledim.Benim kim olduğumu merak edersen eğer cevabının sende olduğunu unutma...
( Zordur Sevdiğini Başka Kollarda İzlemek başlıklı yazı sena-dede tarafından 9.03.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.