’’Antalya’nın Alanya ilçesinde bir vatandaş kazaya karışan aracını iple binadan aşağıya sarkıttı. Aracı binaya dik şekilde asılı halde gören vatandaşlar hayrete düştü. Aracın görüntüsü sosyal medyada da yayınlandı. Çok sayıda kullanıcı bu görüntüyü ’ilginç bir ceza yöntemi’ olarak yorumladı. İlginç olay, ... Mahallesi’nde meydana geldi. Bir vatandaş geçtiğimiz gün kaza yaptığı aracını ön tampon bölgesinden yaşadığı binanın çatısından iple astı.’’ BASINDAN

Suçlu insanların idam edildiğini, hatta çok ender olsa da bazı hayvanların idam edildiğini duysak da, bir arabanın idam edildiğini pek duymamışsınızdır... O zaman duymadıysanız duyun. Adam arabasına kızmış ve tamponundan idam etmiş... Biz de bu vatandaşı bulup kısa bir söyleşi yaptık.

- Evet, evet sayın Satılmış Düzkontak
- Bendenizim ta kendisiyim hatta...
- Duyduğumuza göre arabanızı idam etmişsiniz?
- Ettim ne olacak adam mı idam ettik neticede araba işte...
- İyi de siz idam edince ölüp geberdi mi araba?
- Gebermese de ben intikamımım aldım...
- Anladık onu da sebep nedir?
- Sebep çok hangisini sayayım?
- Bir kaç tane söyleyin bakalım değerlendirelim..
- Geçen gün kız arkadaşımı gezdirecektim beni mahcup etti.
- Allah Allah! Nasıl oldu?
- Sağ kapı bir türlü açılmadı.
- Siz de arka kapıdan bindirseydiniz.
- Olur mu yahu! Gezecektik kız arkadaşımla... Bir iki muhallebi kaşıklayacaktık... Elini filan tutacaktım.
- Başka ne günahlar işledi acaba?
- Neler işlemedi ki neler neler...
- Söyleyin de bilelim...
- Geçen gün vites elimde kaldı, vites elimde kalınca bende yolda kaldım haliyle, arkamda bir sürü araba birikti, kenara da çekemedim sıpayı, sıpa dediğim benim araba işte, sonrada sopa yedim arkadaki şoförlerden.
- İnsanlık hali olur böyle şeyler.
- Olur ama olan bize oluyor, kaşım yarıldı kolum incindi, bak hala sarılı...
- Bu ufacık şeyler için mi idam ettiniz arabanızı?
- Bir keresinde de aynı günde iki lastiğim birden patladı.
- Patlasın insan değiştirir lastikleri ...
- Yedek lastik bir tane nasıl iki lastiği birden değiştireyim?
- Bir şekilde tamirci çağırıp yaptırırdınız.
- O da iki lastiğini birden aynı anda patlatmasaydı.
- O da dediğiniz araba nihayetinde duyar mı sizi?
- Duymuyor zaten ben de ona ceza verdim tamponundan duvara astım.
- Ne diyeyim ben size?
- Ne dersen de bir müddet orada kalacak.
- Daha basit bir ceza verseydiniz.
- Tek ayak üstünde durma cezası verecektim ama baktım olacak gibi değil dört tane ayağı var olmadı yapamadım.
- Ne diyelim Allah size akıl fikir versin. Af etmeyecek misiniz bir müddet sonra arabanızı?
- Vallahi hükumetten af yasası çıkarsa belki af ederim.
- Araba bu neyin af yasasını bekliyorsunuz ki?
- Çıkmaz mı af yasası?
- Çıkmaz çıkmaz, çıkarsa size akıl sağlığı raporu çıkar gibi geliyor bana. Arabayı idam etmiş hıh! Yahu bu memlekette de ne kadar çok kafayı yemiş insan var, Allah yardımcıları olsun. Dur bakalım daha neler göreceğiz...
( Böyle İdam Görülmedi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.