Şşşşşşşşttttt! Bir susun yahu ses çıkartmayın gürültü yapmayın çıt yok çıt. Gecenin bir vakti mutfağa operasyon çekmem lazım. Tek kişilik bir operasyon bu. Kimselere söylemedim, hatta kendimden bile sakladım operasyon gününü ve saatini... Ne akıllıyım ama değil mi?

Önce terlikleri bir kenara bırakalım. Çoraplar ile ya da yalın ayak süzülmemiz lazım mutfağa ki ne çocuklar ne de hanım duymasın. Yine kan şekerim mi düştü ne? Akşamdan kalma güzel tatlı vardı buzdolabında... Tatlıyı yedikten sonra bir bardakta su içer sonra tekrar cumburlop yatağa... Sabah tabi sorgu başlar ''Kim işlemiş ki acaba dolapta ki tatlılardan?'' Görmedim, duymadım, bilmiyorum hemen dört maymunu oynamak lazım ama, yine de yemiyorlar... Üç Maymun muydu yoksa, af edin bir tane maymunu fazladan eklemişiz, namussuz nereden girdiyse oraya...

Allahtan hanımında uykusu ağır çocuklarında... Lambaları da yakmamam lazım. Bazen ışığı görüyorlar hemen onlarda uyanıyorlar. Zaten buzdolabını açtığım zaman buzdolabının ışıkları da yanıyor haliyle... Gerçi kızdan fırçayı yiyeceğiz sonrasında da ne yapalım o kadar olacak artık gülü seven dikenine katlanacaktır...

Nihayet işte beklediğim an, buzdolabının kapısındayım. İçeride ki tatlıların adeta bağırış çağırışlarını duyar gibiyim... Bana bağırıyorlar sanki ''Ahmet ağabey, Ahmet Amca, Ahmet Dayı, Ahmet Emmi, ye bizi ye bizi, bitir bizi, senin ağzının kenarlarında yok olup gitmek ne kadar güzel.'' Of ki of! Sahur mahmurluğu başıma vurmuş olsa gerek...

Öyle bir dilimi usturuplu almalıyım ki anlaşılmasın. Ama o da nasıl olacak, bir dilimde kesmiyor ki gece gece... Yaaaaa aman aman yahu! Yediysek yedik ne var yani. Seviyorum işte babaannemin torunuyum ben hem de anneannemin, rahmetlilerin ikisi de tatlıyı çok severdi. Ben de seviyorum işte. Ne sanıyorsunuz, bu göbek, bu kilolar işte hep bu tatlıların marifeti.

Durun bakayım içeride biraz tıkırtı var. Uyandılar mı yoksa? Gidip de kapıdan bir göz gezdireyim. Kafayı şöyle bir uzatayım. Yok, yok aman uyanmamışlar. O zaman tekrar buzdolabının başına, midem bayram etsin. Artık bayram mı eder seyran mı, o da sonra çıkacaktır. Yine de siz siz olun gecelerde benim gibi sessiz olun. Hatta gece kalkıp da dolaptan tatlı aşıracağınızı kendinize bile söylemeyin ki anlamasınlar. Aniden kalkın ve doğru buzdolabına hamlenizi yapın.
( Gece Sessiz Olmalı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.