’’Ölen amcasını tekerlekli sandalyeyle bankaya götürdü! Kredi çektirmeye çalıştı... "Çok solgun görünüyor" BASINDAN

’’Brezilya’nın Rio de Janeiro’nun batı bölgesinde bir mahalle olan Bangu’daki banka şubesinde ilginç bir olay yaşandı. Erika de Souza Vieira Nunes isimli bir kadın vefat eden amcasının cansız bedenini tekerlekli sandalyeye koyarak bankaya getirdi ve kredi çektirmeye çalıştı. Bankada çalışan görevlinin durumu fark ederek polise haber vermesi üzerine Nunes tutuklandı.’’ BASINDAN

Çok ilginç bir durum gerçekten. Bizde hemen bu Erika Hanım ile yani daha doğrusu Erika de Souza Vieira Nunes ile irtibata geçip, acilen atlayıp gittik Brezilya’ya, neden böyle bir şey yaptığını araştıralım dedik. İçeriye girmeden önce kısa bir söyleşi yaptık...

- Amcanızmış bankaya kredi çekmek için getirdiğiniz zatı muhterem.
- Evet amcamdır hem de öz amcam.
- Ama ölüymüş getirdiğinizde.
- Yok yahu ben getirirken yaşıyordu, sanırım bankada ölmüş olmalı...
- Yani ölü bir insana kredi çektirecektiniz.
- Ölü olur mu, o ölse bile bizim kalbimizde yaşıyor.
- Kalbinizde yaşıyor ama imza atamıyor.
- Olsun imza atamıyorsa da parmak bastırırdık.
- Çok mu borcunuz var da kredi çekecektiniz?
- Eh var işte epeyce...
- Siz kendinize çekseydiniz krediyi.
- Bana vermiyorlar ki kredi mıredi.
- Niye vermiyorlar?
- Amcamdan önce de ölmüş teyzemi getirmiştim kredi çekmeye onu da yemediler bankacılar.
- Hımmmmmm! Daha öncede denediniz demek ki?
- Teyzemden öncede ölmüş eniştemi getirmiştim, o zamanda yemediler.
- Sürekli deniyorsunuz ölülerle ...
- Deniyorum da beceremiyorum... Bir kaç sene yattım denetimli menetimli filan öyle çıktıydım işte...
- Şimdi girdiniz mi biraz zor çıkarsınız.
- Öyle görünüyor.
- Bir müddet sonra dışarı çıkarsanız, artık böyle bir şeye yeltenmezsiniz.
- En iyisi yaşayan akrabalar üzerinden çekmek.
- Hadi bakalım bir de onun deneyin de yasal bir işlem yapmış olursunuz.
- Ama hiç birisi de bana kefil olmak istemiyor.
- Niye ki acaba?
- Ben krediyi ödeyemeyince onlar ödemek durumunda kalıyorlar. Ufacık bir kıyağı bana çok görüyorlar.
- Zaten kıyakçılığın sonu da ayakçılıktır.
- Öyle mi diyorsunuz?
- Geçmiş olsun Allah kurtarsın sizi...
- Çıkınca kredi çeksem, sen de bana kefil olur musun?
- Zor çok zor, bana da kredi vermiyor bankalar, yasaklıyım... Uçağı kaçıracağım, ta oradan buraya sizin ile röportaja gelmiştim. Ben kaçtım size iyi yatmalar içeride...
- Adınız neydi adınız sizi çıkınca arayayım.
- Sagbetullah Hızlıkaçar
- Çıkarsam bir kaç seneye, sizi arayacağım mutlaka, hangi ülkedendiniz?
- Kuzey Moritanya
( Tamda Amcama Kredi Vereceklerdi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.