Kalbi bohçası dolu dakikalar da geçermiş kış yağmuru yetmiyor mu? bahara sayılı günlerin kaldı bari bekleseydin pahalı bilet yada otel odaları seni kesmiyor mu?
İstanbul - Taksim Paris, Milano yada Londra el açıp dilenmeye devam etseydin, cezbedenler çok telinde kapalı yedek hattın bir parmak uzakta hadi oradan hadi saklama lüks müşteriler sokak başı 21'inci durakta 'çelişkiye gerek yok hemen, hemen hepsi siyah çorap rengi kıvamında, kıravata takılı kalma her şey çanta bavul lüks site koridorlarında ofis kokuları büyüsüne kapılmadan keşfetseydin sütlü kahvenin tadını iyilik iyidir sözüne itibar edip vefakâr dostların çay bardaklarına gül rengiyle bağlı kalsaydın ayak kaydıran düzene yenik düşmeyen kul kaldı mı? Rumi yangınlar yaşasaydın kalbi bohçası dolu nefeslerle okunsaydın. 

15.01.2024
İbrahim KANDAMAR
( Kalbi Bohçası Dolu başlıklı yazı Mavihüzün tarafından 16.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.