Sahur zeytin sessizlik 

İki kış bir de bahar gördüm nice özlemler gibi. Geçmişin samimi sıcaklığı sahura uzanır  karanlık yolda köpeklerin uğultuları karşılardı beni, bir kaç pide belki biraz zeytin oda evde yoksa sahuru beklerken çayın şekerli haline uzunca bakışım; şimdiki yıllara nispet yaparcasına desem bugün kıskanır mı.? Anamın akşamdan hazırladığı leziz yemekler birazda aşure sevdası gecenin uykulu halime düşman kesilmiş gibiydim şimdi oda kalmadı karlı yollarda tek başına eve dönüşlerim sessizlik nidaları sunan baykuş sesleri yahu baykuş geceleri öter mi? neyse aklım karıştı kapıyı çalışım anamın meraklı bekleyişi babamın her yıl niyetli gibi olup niyetten yoksun olması kimi zaman bizlere eşlik ediyor olması orta halli mutluluktu. Şekerli çaya dalgın bakışlarım'ın ondan eser kaldığına emin olmama sebepti. Uzun yıllar süren coşkulu kalp haylaz çocuk figüründe ancak ne desem değişmeyen tek şey zeytin taneleri vede sessizlik şimdilerde bu an ve anıları tek  yaşıyorum Kuran-ı Kerim vede ulvi sohbetlerin bereketiyle insana cem oldum beni bana anlatan bulamadım Hayırlı Ramazanlar...
  
İbrahim KANDAMAR 
04.05.2023

( Sahur Zeytin Sessizlik başlıklı yazı Mavihüzün tarafından 27.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.