Bahsi Olmasaydı
Bahsi olmasaydı neden stres dolu günlerimiz olaydı çekirdek kırıntıları teselli vermiyor ki yeni maceralar aramaya takati kalmamış kimseleri görüyorum o halde niye bu doğum sancıları niye yüzü gülmeyen bebekler binlerce insan arasında çok uzakta tek başına kan ile gözyaşı kraliyet mutfaklarının alay konusu vicdana dokunmuş kimseler var olsada tadımlık mezelerin sofra boyunu geçmiyor ucuz et parçaları savaş mağduru öksüz yetim bedenler ya bahsi olmasaydı kamera camları kırılır mıydı veyahut kutsal mağbet gül suyu yerine el bombalarının duman altı tozlarına teslim edilir miydi ilkeli haber adı altında muhbirlik yapan tirajlı satılmışlara ne demeli onuruyla hakka yürüyen aşkı gül deryayı cennet gören kahraman evlatlar ya bahsi olmasaydı matemi şehadet sözcüğünü gülümsemeler ile karşılar mıydı karşılanacak sözlerden öteye geçmeli düşünmeli uzakları yakın edip aynı sofranın tenceresine dönmeli seccadeler boş kalmadan tesbih taneleri zikri huşu demeli.


İbrahim KANDAMAR 
06.01.2024

( Bahsi Olmasaydı başlıklı yazı Mavihüzün tarafından 8.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.