Er meydanının değil  şer meydanının  cirit attığı bir mekan  oluveriyor bazen sosyal medya; yalancılık,dolandırıcılık,hasetlik,kıskançlık, gurur,abartı...

Bazen bazı amaçlara  hizmet ettiği aşinadır,bunları kimi sayfaların yardım kampanyalarında görebiliriz.Aslında klasiktir bu söylevler,"çocuğum lösemi, "eşim verem", "karım meme kanseri" gibi.

Geçenlerde bir abla anlatıyor:
"Evlere temizliğe giderdim arasıra,"bakıcı aranıyor" diye  bir ilan okudum sosyal medyadan ve hemen adresini not aldım ama ilanı veren bir bayandı.Ertesi gün o adrese gittiğimde  karşıma genç bir adam çıktı ve ben emin olabilmek için adresi sorduğumda' doğru adrese geldiniz,buyrun,şartları içerde konuşalım,'deyince şüphelendim.İçeriye girmemim  mümkün olmadığını  söyleyince ısrar etmedi,35-40 yaşlarında,diksiyonu düzgün,temizliğe dikkat eden falan yazıyordu o ilanda ama  yaşlıya mı bakılacak çocuğa mı bakılacak belirtilmemişti.Sordum,'bakacağım çocuk kaç yaşında?'Bıyık altından gülmeye başladı,'ben bakıcı istemiyorum',dedi,'ne istiyorsunuz peki',deyince,'bana bir güzel masaj yapacaksınız'dedi...

Gerisini yazmıyorum zaten anlamışsınızdır,araç satışlarında da buna benzer örnekleri bulmak mümkün,önce  "bayandan temiz araba",yazıyorlar  ilgi çekmezse aynı araca,"devlet memurundan ya da emekliden sıfır değerinde araba" yazabiliyorlar.

"Bakıcı aranıyor" yerine "insanlık aranıyor" diye ilan verilse,bu sosyal medyada, kaç kişi  bulunabilir acaba(!)
( Bakıcı Aranıyor başlıklı yazı berberce tarafından 11.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.