Kadın;konuşmak ister,paylaşmak ister,kıymetli olduğunu hissetmek ister ara sıra da bazı eşyaları veya eşyaların yerlerini değiştirmek ister.

Yarı çıplak  bedenleri yatağın sıcaklığıyla kaynaşınca ne saatin farkındaydılar ne de perde arasından sızan ilkbahar güneşinin.Keyifli  bir pazar gününün tadını çıkartıyorlardı.
"Kalkayım mı dedi,karısı,kahvaltı  hazırlayım mı?"
" Yarım saat daha yatalım,aç değilim şu an,dışarıya kahvaltıya gidelim mi?"
"Yok  canım daha neler,menemen,omlet yapar bir şeyler yeriz."

İhanet,acı bala benzer her yerde bulunmaz ve herkes yiyemez.

Yirmi dakika  sonra  yataktan kalkan karısının bir önerisi vardı:
- Cevdet!
- Efendim canım.
-Bu odayı değiştirelim mi?
-Nerden çıktı canım  şimdi bu,on yıldır aynı yatak odamız,altımızdan su çıkmıyor ya.
-Bir değişiklik olur hem oturma odamız buradan daha geniş.
-İkisinin yerlerini değiştirelim yani.
-Evet.
- Bu odaya  alışmıştık ama...

Razı olmamıştı kocası  karısının yatak odasıyla oturma odasının  yerlerinin değiştirmesine fakat  gerçeği söylemeye cesaret  edemiyordu. Karşıdaki komşu kadın eşofmanlarıyla  balkonunda çay keyfi yaparken,perde aralığından liseli ergenler  gibi onu  saatlerce dikizlemekten  usanmazdı.

( Komşu Kadın başlıklı yazı berberce tarafından 3.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.