Her kulübe benzemez bu Kırık Kalpler Kulübü. Bu kırılan kalpleri nasıl yapıştırırlar da tekrar eski haline getirirler hep merak etmişimdir. Ama siz de şimdi diyeceksiniz ki ''İnsanın başına ne gelirse ya meraktan ya da koşaraktan.'' Tamam anladık da bunu da merak etmeyelim mi?


Aşktan, sevdadan kalbiniz kırılmış olabilir. Partinize küsmüşsünüzdür, kalbinizi hem kırar hem de yorarlar... Tuttuğunuz takım istediğiniz sonuçları alamaz yine kırılır kalbiniz ile birlikte her bir yerleriniz... O zaman bir yapıştırıcı lazım size, ama o bildiğiniz kimyasal yapıştırıcılar ile bu iş hallolmaz.


Kırık kalpleri yapıştıran en kuvvetli yapıştırıcıların başında sevgi gelir. İyi yapıştırdınız mu sevgi ile kırılanları dökülenleri, ilişkiler tekrar rayına oturur. Hani bir düşünür demiş ya ''Sevgi sevgi üretir, hiç bir şey üretememek sevgisizliktir.'' Parasız pulsuz kalsanız da aman ha sevgisiz kalmayın sakın dostlar... Sevgi bütün hastalıkların en güzel ilacı. Hele de ruhsal sıkıntıları olanların tedavisi, sevgisiz olmaz asla...


Samimiyet de zaman zaman kırık kalplerin onarılmasında önemli rol oynar. Samimiyetin en büyük yandaşı da doğruluktur. Dostlara, arkadaşlara, yalansız ve çıkarsız yaklaşmak, arada ki buzları eritip sıcaklık sağlayacaktır... Samimiyetin olduğu yerde yapmacık ilişkiler ve davranışlarda kapı ardı edilir mutlaka...


Bazı zaman kırık kalplerin tamiri asla mümkün olmayabilir. Herhangi bir yapıştırıcı veya davranış kalıbı kâr etmez. Sevgi buzdan dağları eritmeye yetmeyebilir bazı durumlarda, samimiyet kâr etmez olur. O nedenle böyle bir duruma düşmemek için sevdiklerimiz ile arkadaşlarımızla ilişkilerimizde kalp kırmamaya özen göstermemiz lazımdır... Kırık Kalpler Kulübüne üye olmak için sakın çaba sarf etmeyin.

( Kırık Kalpler Kulübünde Hangi Yapıştırıcılar Kullanılır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.