Kadın, şiirdir efendim,
Mısra mısra işlenir sana her baktığında. Ve sen bazen o mısralara hak ettiği şairliği yapamazsın. 
Yapamazsın efendim, kadın şiirdir de 
Herkes şair olamaz işte.
Çünkü şair olmak İNSAN olmayı gerektirir.


Günümüzde kadına verilen değer hızla azalırken buna engel olamıyoruz, gücümüz mü yetmiyor, nedendir? 
Ya kötü insanlar çok fazla ya da iyi insanlar çok zayıf, bilemiyorum. 
İdrak sınırlarımdan taşıyor, biz kadınlara verilen değer neden azalıyor? Neden bunu durduramıyoruz? Yoksa kadın savunucuları birer yalancı mı? 
Yıl 2017…
Kadına şiddet, taciz, hor görü, dışlama tüm hızıyla artarak devam ediyor farkında mısınız? 
Bana küçükken sorarlardı “Bundan 15 yıl sonra neler olacak dünyamızda sence?” diye. Benim verdiğim masum cevap şu: “iyiliklerin hâkim olduğu, kötülerin yok edildiği ve herkesin zengin olduğu bir dünya.” Aynı zamanda kurduğum hayallerden biri de şu idi; Kimse birbirini dövmeyecek, aksine herkes birbirini sevecek ve her şey mükemmel olacak. 

Yıllar geçtikçe her şeyin daha kötüye gittiğine hepimiz şahit oluyoruz. 

Kadın, cennettir;
Sana kendinden bir cennet çıkarır ve seni de içine alır. Gözlerini açtığında gözlerini kamaştıran güzellikler içinde bulursun kendini.
Ama biz şuan cehennem yaşıyoruz, neden?
Çünkü sizler cennetlik kadınlara cehennemi yaşattığınız için hepimiz cehennemi yaşıyoruz! 
Oysa sen ona bir verirsin o sana bin verir. 

Kadın dediğin, her şeydir;
Seni sen yapar, 
Kariyer yapar çocuk doğurur; evine de bakar. Mutfakta yemek yapmakla haşir neşirken senin kirli çoraplarını da toplar. 
Sen koltukta uzanıp istirahat ederken o yine boş durmaz; her şeyi daha nasıl güzelleştirebilirim diye düşünür. 
Kadın, şiirdir efendim,
Kadın, romandır,
Kadın, şarkıdır,
Kadın çiçektir
Kadın cennettir,
Kadın her şeydir.
Ve senin kolların güçlü, onu sarasın, koruyasın diye; dövüp aşağılayasın diye değil. 
Kadın asla zayıf değildir; kadın aklının alamayacağı kadar güçlüdür! 

Kadını sev efendim; 
Kadını koru…
Çünkü kadın senin cennetindir. 

8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN HEPİMİZE 
( Kadın Dediğin başlıklı yazı AyşegülAktağ tarafından 7.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.