Ne yapayım ya? Sevmiyor işte. Mesaj atıyorum, Atmıyor. Özledim diyorum, Özlemiyor. Seviyorum dediğimde ona kaçıyor. Ne yapayım? Ben daha ne yapayım? Beni artık özlemiyor da sevmiyor da. Zaten bir dönem bile olsa sevdiğinden bile emin değilim ki. Ben hala onu sevmelere devam ama, Zaten ben onu sevmekten hiç sıkılmadım ki. Zorla mı beni sev diyeyim? Güler be hem de katıla-katıla yine duygularımı ayakları altına alır. Beni merak bile etmiyor. Sizi merak etmeyen bir insanı ne kadar merak ederseniz edin kar etmez. Neyse. Koskoca bir neyse. Onu sevdiğim için kusura bakmasın. Seven insan özlerde, Merak da eder. Kaldıramıyorsa beni kendine aşık etmeseydi. Uzun-uzun düşünüyorum onu, Onun kalbi için dua ediyorum. Olmuyorsa, İstediğim mesajı atmıyorsa da vardır bir hayır. Bilmiyorum ki. Onu özlemek de güzel be. Herşeye rağmen güzel. Gitmek de yakışır bir adama. Belki de şimdi tam gitme zamanı. Belki ölüme değil ama uzaklara çok uzaklara. Eyvallah beni sevmeyen güzel kadın. Gidemezsem de bil ki; Yine aklıma düştü gülüşün.
( Ne Yapayım Ben Zorla Mı Beni Sev Diyeyim başlıklı yazı Aşığım tarafından 3.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.