Geçen gün senden başka birini düşünmeye çalıştım, Annemi. Bir tek senden başka annemi düşünebildim biliyor musun? Annemin kokusunu. Annemin gülüşünü. Annemin sesini. Senden başka düşünebildiğim hayatımdaki en sevdiğim kadın annem. Benim içim sen dolu. Senden başka bir tek annesini düşünebiliyorsa bir adam, O adamın halini sen düşün be kadın. Ben hayatımda annemden sonra, En sevdiğim kadın ol istedim, Hala da istiyorum. Gel, Ve yanımda ol. Annemden sonra en sevdiğim kadın zaten sensin. Gel, Ve yanımda ol. Annemi sevdiğim gibi seveyim işte seni. Böyle uzaktan uzağa, Kokunu duyamam ki. Annemi ben öyle güzel koklarım ki, Bir bilsen. Şimdi gel, Seni de koklayayım. Hadi gel be kadın. Seni çok seviyorum hem de herşeye rağmen. Benim içim sen dolu, Sanki içimde küçük-küçük senler var. Ben büyütüyorum işte o senleri içimde ve sevgimde büyüyor, O senler büyürken. Benim içim sen dolu. Benim içim biz dolu. Gel artık yanıma seveyim seni. İçim sen doluyken nereye kaçarsam kaçayım, Başa dönüyorum. İçim sen doluyken içimde her sokak sana çıkıyor, Bütün yollar sen dolu. Söyle ben ne yapayım? İçi sen dolmuş bu adam senden ne kadar kaçabilir ki?
( Benim İçim Sen Dolu başlıklı yazı Aşığım tarafından 12.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.