Hep seni düşünüyorum biliyor musun? Sabah kalktığımda yaşamaktan önce aklıma gelen sensin, Geceleri uyumadan önce seni düşünüyorum, Dua ediyorum. Neden aklıma sen geliyorsun ve yine gözlerimi dolu-dolu yapıp, Aklımdan çıkıp gidiyorsun inan bilmiyorum. Ama doğru ya sen benim aklımdan hiç çıkıp gitmiyorsun ki! Sadece olan şu ben kendi-kendime 'yeter bu kadar düşünmek' diyorum. Ama yine sen geliyorsun aklıma; İşte bir insanın içi sevdiği insan dolu olmasın. O zaman içinde saptığın her sokakta sevdiğin insan çıkar karşına. Benimde içimdeki her sokakta yoluma taş koyan, Başka şeyleri düşünmemi engelleyen sensin. Daha sonra iyi olduğumuz zamanları düşünüyorum ama seni düşünmekten vazgeçemiyorum. Zaten aslında kim seni düşünmekten vazgeçmek ister ki? Ne kadar üzersen üz, Parçalarsan parçala zaten seni düşünmek isteyen benim kalbim. Vazgeçmem yani bundan, Vazgeçemem sadece bazı zamanlar üzülmekten bile yoruluyorum, Düşünmekten de o zaman 'yeter bu kadar düşünmek' diyorum işte, Yanlış anlama seni düşünmekten yorulmam ben ama, Başka şeyler yoruyor bazen. Eğer aklından geçmemişsem, Geçmiyorsam bir saniye dahi, Bırak seni düşünmekte benim aptallığım olsun. O da benim aptallığım olsun.
( O Da Benim Aptallığım Olsun başlıklı yazı Aşığım tarafından 21.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.